Gå til innhold

jeg klarte det! (presentasjon)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til dere som svarte meg i tråden "presentrere seg i selskap"

Jeg satt ved bordet og hørte den ene etter den andre si hvem h*n var, hjertet dunket og jeg tviholdt meg i stolen. Jeg _ville_ ikke gå ut, dette skulle jeg klare. Jeg hadde aldri trodd at jeg skulle gjennomføre det. Det var ca 60stk før meg) Jeg reiste meg opp og sa faktisk mere enn bare navnet mitt, men det gjorde jo alle. Jeg skalv!! Når jeg satte meg så kom reaksjonen og jeg måtte komme meg ut derfra. Etter en røyk så gikk det bedre ;)

Himmel, jeg er stolt av meg selv gitt! :) Jeg puster lettet ut.

Skrevet

Gratulerer med vel gjennomført ;-)

Takk for det :)

Skrevet

Kjempebra jobba, pekkaline!

Er det ikke deilig å utfordre seg selv litt og mestre det? "Do one thing every day that scares you". :o)

Skrevet

Kjempeflott, pekkaline!!! Nå blir det ikke fullt så skremmende neste gang - ikke sant! Du vet jo at det går bra :)

Skrevet

Kjempebra jobba, pekkaline!

Er det ikke deilig å utfordre seg selv litt og mestre det? "Do one thing every day that scares you". :o)

Jo deilig å få ting gjort som man tror ikke kan utføres! :)

Skrevet

Kjempeflott, pekkaline!!! Nå blir det ikke fullt så skremmende neste gang - ikke sant! Du vet jo at det går bra :)

Det er helt sykt å tenke på at jeg gjorde det,med 80 gjester! Håper det blir mindre skremmende ved neste anledning ja.

Gjest Angela25
Skrevet

Saa arti aa hore!! Man foler det som en bragd naar man mestrer slike utfordringer,som det er for mange!

Og ja, en royk hjelper mye etterpaa,det vet jeg:-)

Skrevet

Saa arti aa hore!! Man foler det som en bragd naar man mestrer slike utfordringer,som det er for mange!

Og ja, en royk hjelper mye etterpaa,det vet jeg:-)

En røyk og en del venner som visste hvor ille dette kom til å bli for meg. De var imponert av meg hehe

Skrevet

Jo deilig å få ting gjort som man tror ikke kan utføres! :)

..og konstatere at det _der_ skal jeg _aldri_ gjøre igjen!? :-)

Gjest ChiengMai
Skrevet

Kjempebra! Gratulerer med en stor prestasjon! :-)

Skrevet

Så flink du var!!! Nå kan du være kjempefornøyd med deg selv :-)

Skrevet

Kjempebra! Gratulerer med en stor prestasjon! :-)

takk :)

Skrevet

Så flott!!! Har tenkt på deg, jeg altså.

Takk for at du tenkte på meg :)

Skrevet

Så flink du var!!! Nå kan du være kjempefornøyd med deg selv :-)

Ja. en god følelse :)

Skrevet

Men hvordan syntes gjestene dette var? Syntes de det ble svært kjedelig og langvarig? Det var vel ingen som hørte etter, etter de 10 første?

Du hørte vel ikke noe av de 60 første vil jeg tro, men satt kun å tenkte på hva du skulle si, hehe.

Bra gjort:-)

Skrevet

Så flott at du klarte det!!!!! Jeg tenkte faktisk på deg i går - at det var denne helga du skulle prøve å strekke deg litt og teste nye grenser :-)

Det er deilig etterpå, å tørre og gjøre noe en egentlig ikke tør!

Skrevet

Men hvordan syntes gjestene dette var? Syntes de det ble svært kjedelig og langvarig? Det var vel ingen som hørte etter, etter de 10 første?

Du hørte vel ikke noe av de 60 første vil jeg tro, men satt kun å tenkte på hva du skulle si, hehe.

Bra gjort:-)

Jeg fikk lite med meg ja hehe. Det ble til at noen småsnakket mens de andre reiste seg, men de ble hysjet på da :) Det tok sin tid ja, men jubilantene synes det var greit.

Skrevet

Så flott at du klarte det!!!!! Jeg tenkte faktisk på deg i går - at det var denne helga du skulle prøve å strekke deg litt og teste nye grenser :-)

Det er deilig etterpå, å tørre og gjøre noe en egentlig ikke tør!

Er bare såå glad for at dette er over nå ja :) Det var grusomt å tøye den grensen. Takk for at du tenkte på meg :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...