Gå til innhold

manglende orgasme

Anbefalte innlegg

Gjest Kjærestepar20

Jeg har vært sammen med kjæresten min i 2, snart 3 år, og han er den eneste jeg har hatt sex med. Vi har alltid hatt et aktivt og morsomt sexliv, men mitt orgasmeproblem har etter hvert satt en demper på morsomhetene. Det første året vi var sammen hadde vi absolutt ingen problemer med å få orgasme, og da fikk jeg orgasme hver gang vi hadde sex, skikkelig sterke, "rykkende" orgasmer, hvis du forstår hva jeg mener. Etter en heftig natt der jeg fikk 7 slike orgasmer på rad, har jeg sluttet å komme, noe som plager både kjæresten min og meg. Jeg fortalte han dette noen uker etter at orgasmene sluttet å komme, og siden da har vi jobbet hardt med å få dem tilbake. Nå har vi prøvd i to år, men kommer ingen vei. Vi har blant annet prøvd mer fokusering på klitoris- på flere måter, produkter og kremer fra f.eks kondomeriet, blant annet en krem som var i romtemperatur, men for meg føltes den som om den var kald som is. Vi har også prøvd forskjellige stillinger vi har kommet på, både nye stillinger og tidligere favoritter, og massasjemaskin. Heller ikke under onanering får jeg denne typen orgasme lenger. Jeg kommer i gang og er på vei, men plutselig forsvinner alle følelser og lyst/kåthet like før jeg skal nå klimakset. Til tider kan det til og med være vondt å simulere klitoris. Dette har blitt et stort problem for kjæresten min og meg, og jeg føler at jeg snart gir opp å få samme nytelse av sex som vi/jeg har fått før. Vi setter pris på alle tips, tradisjonelle som utradisjonelle. På forhånd stor takk!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/289540-manglende-orgasme/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...