Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg er litt frustrert om dagen...

Vi driver og prøver og prøver å bli gravide..

Men problemet er :min mann jobber mye,sover lite,han er sliten da vi legger oss og vil sove...og det er ikke alltid jeg vil....

når jeg snakker med han om dette blir han bare sint og sier at han føler han ikke strekker til.jeg føler at jeg ikke er nok aktraktiv for han ,men han sier at det ikke er derfor.

vi har nytt hus og etter arbeidstid begynner han å jobbe i huset.

så blir klokka 21.00 og barna (mine)skal legges.da er det smøring av matpakker og leggetid for min samboer som igjen skal opp igjen tidlig.

det er bare i helgene det kanskje blir litt kos.

hvis han ikke skal tidlig opp å arbeide i huset da...

jeg føler at vårt sexliv blir borte..da det bare er å arbeide og sove som jeg føler min mann tenker på.

hva skal jeg gjøre?

spesielt frustrert blir jeg siden vi prøver å bli gravide for tiden..og da må man jo ha tid til hverandre,,,hjeeelp.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/289574-frustrert/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...