HEA Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Hei, Jeg har aldri hatt migrene tidligere, men fikk mitt første anfall i juni i år. Og nå har jeg hatt problemer i 2 uker, hvorav jeg var sengeliggende de første 3 dager. Symptomer; lysoverf, svimmel og lite matlyst, og vondt i hodet, og ansikt - høyre side. Ikke "dundrende hodepine", men nok til at jeg ville helst ligge. Spesielt rundt øye og kinn, og tinning. Jeg hadde en halsbetennelse i juli - primært høyre side, og etter den flere uker med muskelsmerter / stramme muskler i halsen. Jeg fikk et forkjølelsessår / herpes på høyre kinn, og kjente hvor kjertelen til denne lå (foran høyre øre). Jeg føler nå at det er "betennelse" som sitter i fortsatt. Kjeven er stiv, kinn, øye hulen, og kjeveben føles betent, og bihulene har også noe sekret, samt føler jeg har "dott" i øret til tider. Hva skal jeg gjøre? Hvor skal jeg starte? Akupunktør lindrer noe, men jeg fungerer ikke i hverdagen. Jeg klarer ikke å tenke en eneste klar tanke, og ei heller produsere noe. Hvor får jeg hjelp? Skal jeg til migreneklinikk? Øre, nese, hals? Eller er det muskel relatert? Tillegger også mine 4 andre plager, i tilfelle sammenhenger; 1. Candida overfølsomhet, som tapper for energi 2. Begynnende lavt stoffskifte, som tapper for energi 3. Fall med tildels kroniske bekken problem, som setter seg i nakke, med dertil tilhørende problemer med hodet; konsentrasjon og balanse (men denne hodepinen er annerledes). 4. Allergier (5. Er også jobbsøkende, og bekymrer meg kanskje litt for at jeg ikke skal klare å fungere i en evt ny jobb) Jeg tar ingen medisiner. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/289610-migrene/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.