Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei, Jeg har aldri hatt migrene tidligere, men fikk mitt første anfall i juni i år. Og nå har jeg hatt problemer i 2 uker, hvorav jeg var sengeliggende de første 3 dager. Symptomer; lysoverf, svimmel og lite matlyst, og vondt i hodet, og ansikt - høyre side. Ikke "dundrende hodepine", men nok til at jeg ville helst ligge. Spesielt rundt øye og kinn, og tinning. Jeg hadde en halsbetennelse i juli - primært høyre side, og etter den flere uker med muskelsmerter / stramme muskler i halsen. Jeg fikk et forkjølelsessår / herpes på høyre kinn, og kjente hvor kjertelen til denne lå (foran høyre øre). Jeg føler nå at det er "betennelse" som sitter i fortsatt. Kjeven er stiv, kinn, øye hulen, og kjeveben føles betent, og bihulene har også noe sekret, samt føler jeg har "dott" i øret til tider. Hva skal jeg gjøre? Hvor skal jeg starte? Akupunktør lindrer noe, men jeg fungerer ikke i hverdagen. Jeg klarer ikke å tenke en eneste klar tanke, og ei heller produsere noe. Hvor får jeg hjelp? Skal jeg til migreneklinikk? Øre, nese, hals? Eller er det muskel relatert? Tillegger også mine 4 andre plager, i tilfelle sammenhenger; 1. Candida overfølsomhet, som tapper for energi 2. Begynnende lavt stoffskifte, som tapper for energi 3. Fall med tildels kroniske bekken problem, som setter seg i nakke, med dertil tilhørende problemer med hodet; konsentrasjon og balanse (men denne hodepinen er annerledes). 4. Allergier (5. Er også jobbsøkende, og bekymrer meg kanskje litt for at jeg ikke skal klare å fungere i en evt ny jobb) Jeg tar ingen medisiner.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/289610-migrene/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...