telefonkatalogen Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Jeg har den siste tiden merket litt kløe i skjeden og rundt skjedeåpningen, ikke noe voldsomt, og bare av og til. Men noen ganger under sex merker jeg at jeg ikke er så våt som før, fordi det klør, og det handler liksom mest om å stille kløen.. Jeg har ikke merket noen forskjell i utflod, men kanskje litt sterkere lukt (ikke mye). Er det noen som tror de vet svaret, haddet det vært fantastisk om de kunne ha svart meg! Jeg har aldri hatt sopp før, og kvier meg litt for å gå til legen med det. Har heller ikke hatt sex med noen andre enn kjæresten min gjennom flere år, og så vidt jeg vet har ikke han hatt noen andre heller. Kan jeg forresten prøve canesten f.eks. uten å ha fått diagnose av legen, eller er det farlig? Håper virkelig at noen kan hjelpe meg! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/289656-sopp/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.