Gjest ertgg Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Hei, jeg har et spørsmål anng hosten min. Jeg har hostet i 2 uker nå, hostet så ille at jeg måtte gå til legen. Han lyttet på meg og sa jeg hadde en luftsveisinfeksjon, så jeg fikk Cosylan av han. Brukte denne den første uken, den tok noe hosten, men jeg ble så utrolig trøtt at det var såvidt jeg kunne gå på jobb så jeg sluttet og ta den. Begynt å ta Bisolvon for en uke siden og nå har hostet min løsnet veldig, så det er bare slim. Jeg hoster ikke opp slim , men kan høre at det sirkler noen ganger i halsen eller brystet. Lurer litt på om jeg bør gå til legen igjen om det er noe mer jeg kan få for hosten, men har blitt bedre så må kanskje bare vente til den gir seg, . Har du noe jeg kan ta for å bli fortere kvitt den? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/289675-hoste/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.