Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har i de senere år fått diagnosene atrie flimmer, atrie flutter, hull i skilleveggen og hypertrofi i skilleveggen. I denne forbindelse ble jeg satt på Zelo-sok 200mg/dag og Albyl-E 150mg/dag. Jeg har vært innlagt flere ganger og elektrokonvertert for å komme tilbake i rytme da betablokkere intravenøst ikke har stabilisert rytmen. Jeg har også tilsammen blitt operert 2 ganger (totalt 15 timer på bordet) med RFA gjennom lysken. I etterkant har jeg ikke blitt innlagt men har hatt lengre perioder med arytmi og har konstant "sterk"/"hard" rytme med perioder med arytmi og svimmelhet som følge av dette. Jeg har i det siste trappet ned og avsluttet bruken av zelo-Sok for å se om rytmen og eller plagene generelt ville endre seg noe som ikke er skjedd. Betyr dette at jeg har fått feil preparater eller kan det være at alt ikke er diagnostisert riktig slik at jeg har fått feil behandling. Er ganske fortvilet da jeg ikke føler jeg får svar eller oppfølging i tilstrekkelig grad i helsevesenet.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/289676-flere-hjertefeil/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...