Gjest Eira Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Kjære Mette! Jeg har gått på yasmine28 i mange år, og har alltid fått menstruasjon dag én eller to på sukkerpillene. Forrige måned hoppet jeg imidlertid over den hormonfrie uken, og fortsatte rett på nytt brett. Jeg tok siste p-pille for én uke siden og har ennå ikke fått menstruasjon. Dette har aldri hendt meg før (har hoppet over sukkerpillene før, og likevel fått menstruasjon på neste sukkerpille-uke måneden etter). Nå skal jeg begynne på nytt brett i morgen, uten å ha hatt min mens.- Dette bekymrer meg. Jeg har slurvet med pillene, det skal sies. Så sjansen for å være gravid er det. Jeg tok én test i dag og én i går, begge var negative. Er dermed i teorien ikke gravid. Symptomer som ømme bryst, hunger, etc har jeg ikke. Hva kan dette skyldes? Og skal jeg fortsette på pillene i morgen og vente til neste måned? Kan det være at jeg er gravid men at testene ble tatt for tidlig og dermed ga negativt utslag? Og til slutt, - hvor langt uti svangerskapet får man bivirkninger som kvalme, ømme bryst ol.? Mange spørsmål, er ordentlig bekymret. Håper på snarlig svar! Mvh Eira, 23 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/289690-p-piller-og-uteblitt-menstruasjon/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pærebrus875 Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 jeg kan svare deg på en ting nå ihvertfall... etter 2 uker siden samleie du tror har gjort deggravid (ev sist samleie du har hatt så er du garantert på sikre siden) så er testen sikker. Går du rundt og tenker at "uff jeg har slurvet når blir jeg gravid" så kan dette strese deg opp og gjøre at mensen uteblir litt også, husk det. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/289690-p-piller-og-uteblitt-menstruasjon/#findComment-2326915 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.