Gå til innhold

Jeg har forskjellige plager, men hva feiler meg?

Anbefalte innlegg

Gjest Plaget jente 17 år

Jeg har vondt i nedre del av ryggen, ikke helt nede med halebeinet men over. Jeg er svært slapp, har problemer med å konsentrere meg og er svært trøtt. Jeg sov 12 timer i natt men er allikevel svært trøtt og slapp i kroppen. Noen ganger er jeg så trett og slapp at jeg såvidt klarer å bevege hendene og bruke musklene. De siste dagene har jeg hatt lavt blodsukker og blir svært hissig, irritert og slapp. De to siste dagene har jeg hatt et stort behov for sjokolade. Jeg har også vært følsom og hatt to sammenbrudd der jeg ikke har klart å slutte å gråte. I uke 1 (eksempel) fikk jeg mensen på mandagen, jeg startet samtidig med p-piller. Mensen varte ut halve uke 1. Plutselig på søndag i uke 2 fikk jeg igjen mensen, jeg sluttet med p-pillene på torsdag i uke 2. Og tror det sikkert var derfor jeg fikk mensen igjen. Grunnen til at jeg sluttet med p-pillene var at hormonene mine er helt forferdelige, de raste i alle retninger og jeg ble følsom, hissig, irritert og det gikk ut over både venner og familie, særlig familien. Jeg lurer på hva jeg feiler, fordi dette går ut over skolen også, når jeg er så slapp og strever med å konsentrere meg. Håper på svar så fort som mulig! Mvh Plaget jente 17 år

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...