Gutten23 Skrevet 10. juni 2001 Del Skrevet 10. juni 2001 Jeg har prøvd én gang, og det var godt der og da, men frister ikke til gjentagelse. Been there, done that osv... Jeg hadde problemer med å gå på do og trykke i nesten ei hel uke etterpå, for det føltes som om alt der bak ramla ut. Men bevares, folk gjør det hver dag, og mange gjør det ofte, så det kan nok meget godt være at det var noe som ikke passet for akkurat meg. Har lest alle inleggene og begynner å forstå mer om hva det dreier seg om. Men ingen har sagt noe om bakterier. Jeg hadde en diskusjon med min venninne fra asia og der er analsex tabu. Men der får de også vite at man kan få Hiv av å ha analsex. Jeg mener dette bare er noe som blir sagt for å få folk til å ikke gjøre det. Jeg mener, hvis både gutten og jenta aldri har hatt sex med noen andre enn hverandre er det vel ikke mulig ¨å få hiv? Med untak av blodoverføring, men ingen av oss har hatt det heller. Er analsex så godt som det høres ut som? Jeg har også lest at man er veldig følsom i anus og at stimulering der er veldig godt hvis man gjør det riktig. Seriøse svar er å foretrekke 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/28977-analsex-noen-spm/page/3/#findComment-117776 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gutt22 Skrevet 11. juni 2001 Del Skrevet 11. juni 2001 Har lest alle inleggene og begynner å forstå mer om hva det dreier seg om. Men ingen har sagt noe om bakterier. Jeg hadde en diskusjon med min venninne fra asia og der er analsex tabu. Men der får de også vite at man kan få Hiv av å ha analsex. Jeg mener dette bare er noe som blir sagt for å få folk til å ikke gjøre det. Jeg mener, hvis både gutten og jenta aldri har hatt sex med noen andre enn hverandre er det vel ikke mulig ¨å få hiv? Med untak av blodoverføring, men ingen av oss har hatt det heller. Er analsex så godt som det høres ut som? Jeg har også lest at man er veldig følsom i anus og at stimulering der er veldig godt hvis man gjør det riktig. Seriøse svar er å foretrekke Analsex er veldig deilig, og ofte spør jenten min om jeg kan "komme" der, hun bruker ikke p-pillen og vi liker ikke kondomer. Hun synes det er deilig når hun kjenner jeg spruter opp i henne. Men hun trengte å bli vandt til inntrengningen, mye glidemiddel er alltid lurt. Det er også godt for gutter om hun bruker fingen og stimulerer "inni der" mens hun runker eller suger. Da får jeg den deiligste orgasme :-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/28977-analsex-noen-spm/page/3/#findComment-118038 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.