Gutt23hedmark Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Hei folkens... Etter noen nervepirrende dager/uker i det siste(litt ihvertfall) og litt venting så fikk jeg endelig tatt et inngrep på forhuden. Problemet var altså Fimose(trang forhud). Kan se at han har fjerne litt av forhuden på toppen og jeg TROR han kuttet på stringen(har ikkesjekket ordentlig enda) ,hvorfor kommer jeg tilbake til. Har bare noen enkle og usikre spørsmål jeg gjerne skulle hatt svar på. Gjerne ifra noen som har gjort dette før: - Svenske-Legen sa jeg skulle "dra ner,rensa,tvetta,dra upp igjen, och ta på salva". Mener han at jeg skal dra HELT ned? Forsøkte litt når jeg var på toalettet og det gikk forsåvidt greit,men er så redd for at det skal sprekke opp og at stingene skal gå opp..!? -Hva kan jeg vaske såret med? lunkent vann bare? Sikkert veldig dumme spm men er bare så usikker:P Redd for ting og tang. Det er også trossalt mitt aller aller helligste sted..hehe! Uansett er jeg glad for at det hele er over og at jeg uansett har grudd meg for ingenting. Eneste som gjorde vondt var når hun satte inn nål med smertestillende osv i blodårene og det var bare et lite stikk,OG når hun fjernet bandasje fra håret på armen..au Håper på noen svar folkens og at dette også kan hjelpe ander med samme problemet. Takk for meg så lenge 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/289794-operasjon-av-forhud-idag/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.