Gå til innhold

kviser og fruktsyre

Anbefalte innlegg

Gjest dipsyduck

Jeg er ei 23 år gammel kvinne.Har egentlig aldri hatt hudproblemer,men hadde noen kviser som tenåringer flest i 14 års aldreren.Brukte da basiron og det funket veldig bra. Da jeg var 22 år brukte jeg en solkrem en hel sommer.Den var feit,og ga meg masse whiteheads.Jeg oppsøkte en laserklinikk etter sommeren for å fjerne pigmentflekker.Der var det hudlege,og hun syntes disse whiteheadsene var forferdelige.Hun foreslo en fruktsyrebehandling til meg,og jeg bet på.Jeg kjøpte noen produkter der og brukte disse i 14 dager før jeg skulle komme tilbake.I løpet av disse 14 dagene skjedde det mye med huden min.Det ble mye verre,og jeg hadde fryktelig vondt.Bare jeg rørte tungen borti kinnet var det smertefullt. Jeg gikk tilbake,og de sa bare at det ble verre før det ble bedre.Jeg trodde på dette,da damen faktisk var en hudlege(!!!) Det ble aldri noe bedre,og behandlingen har gitt meg et hudproblem.Det kommer nye kviser hele tiden,og det er det denne behandlingen som er årsak til.Jeg har kun hatt små ikke vonde kviser før,men nå har jeg byller og hele pakka. Jeg bare lurer på hva i all verden slags behandling er dette?Den har gitt meg et problem,jeg aldri ville fått om jeg aldri hadde begynt med fruktsyre peelinga. Jeg har forstått at den irriterer huden noe voldomt.Jeg fatter ikke at en lege kunne gjøre noe sånt,hun så på meg flere ganger,og så hvor ille d var. Jeg har fått masse arr.Iutgangspunktet hadde jeg altså små whiteheads.Kan du fortelle meg hva som skjedde med huden min?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/289799-kviser-og-fruktsyre/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...