pillarguri Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Hei. Jeg skal innlegges på sykehus til utredelse av mulig diabetes insipidus. Er litt usikker på hvordan denne utredningen foregår.Kan du si litt om det? Har en annen ting jeg lurer på om det kan ha sammenheng med en eventuell DI diagnose. Har ikke ammet på 15 år, men har i over flere år kunnet klemme råmelk ut av begge brystene. Hadde tidligere et flott sexliv med min mann, men no er lysten helt borte.Tenker at alt dette kan ha med hormoner å gjøre, men er usikker på om det kan ha noen sammenheng. Sliter også med mye vondt i hodet, og blir utrolig slapp. Batteriet føles tomt. Har dårlige jernlagre, må stadig putte på med jerntabeletter. Vært nede i to på jern og 4 i ferritin, normalt har min blodprosent vært på rundt 11. Siste måling av blodprosent var på 14,6 ,ikke fått svar på nye jernprøver.Spist duroferon jern noen dager. Kan den endringa som har vært på blodprosenten være årsak til hodepinen.Har hatt litt hodepine tidligere, men blitt mye verre den siste måneden. Er ekstrem den uka eg har mens.Da hjelper det lite med både paracet og ibux. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/289855-diabetes-insipidus/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.