Gå til innhold

Anbefalte innlegg

hei. jeg en jente el dame hette det vel på 24 år og jeg har en gutt på 3 år og så ønsker vi oss en til : ) Har hatt hormonspiral i noen år og har vært kjempe fornøyd me den. Eg tok den ud i mai, har prøvd siden mai men det har isje skjedd någe ennå, kan eg ha mista eggløsningen el ? Når eg tok ud hormonspiral så gjekk legen inn me ultralys for å se om alt va helt fint og det va det men eg har begynt å få panikk at eg isje kan bli gravid. Når eg får mensen så syns eg at eg blør så mye men det e vel gjerna normalt når du isje har hatt mensen på någen år. vennlig hilsen ei veldig fortvilte

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/289875-er-det-n%C3%A5ge-galt-me-mg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er helt normalt at det tar tid å bli gravid og man regner som standard at man skal ha prøvd i minst ett år før man utredes videre om man ikke klarer å bli gravid. Så stress ned, slapp av og ikke tenk så hardt på det. :o)

Har hørt at det skal vær så lett å bli gravide itte en homonspial men det stemme kanskje ikke

Eg prøve å slappe av men det e isje så veldig enkelt, eg e så redd at det er noe galt

• 3 måneder senere...

Det er helt normalt at det tar tid å bli gravid og man regner som standard at man skal ha prøvd i minst ett år før man utredes videre om man ikke klarer å bli gravid. Så stress ned, slapp av og ikke tenk så hardt på det. :o)

hvor lang tid tar det for å bli gravid itte å tatt ud hormonspiralen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...