Gå til innhold

Gravid- usikker på barnefaren.

Anbefalte innlegg

Gjest Ulykkelia..

Hei Jente på 23år. Har funne ut at jeg er gravid, men er usikkert på hvem som er far til barne da det kanskje er to mulige. Jeg sluttet med p pillen 17august, å hadde ubeskyttet sex 24/25 august med en annen en kjæresten min. Fikk den 17 september en rar liten blødning som varte 1 dag. Fant ut at jeg er gravid 25/10 men er så usikker på om jeg kunne blitt gravid etter samleie den 24/25 august, og at jeg da er lengre på vei. Har ellers bare hatt sex med kjæreste. Kan jeg hatt blitt befruktet den 24/25 august, og kan den blødningen bare vært en liten blødning å ikke en skikkeli mens? Jeg har følt meg "litt gravid" i lengre tid. På forhånd takk :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/289893-gravid-usikker-p%C3%A5-barnefaren/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, du kan godt ha blitt gravid med den første. Ultralyd-undersøkelse kan gi deg omtrentlig informasjon om hvor langt du er på vei. Hvis det var lang tid mellom den første mannen og kjæresten, så kan det gi deg en pekepinn på hvem som er faren. Hvis det bare var en uke eller to imellom, tror jeg det blir veldig vanskelig. Men DNA-prøve etter at barnet er født er den eneste sikre måten finne det ut på.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...