Gå til innhold

for tidelig orgasme

Anbefalte innlegg

Gjest mvh Harald

Hei Når jeg og kjæresten koser oss så starter jeg med å masere henne,får ofte en skikkelig kabbe når jeg vet hva jeg får til slutt.. så slikker jeg henne vekselvis smatter og suger og slikker klitoris samtidig med at jeg løfter opp hennes deilige klitoris med tunga mi og da spruter hun ofte. Så bruker jeg et egg vibrerende på henne til hun nesten kommer .. da er jeg så kåt så jeg føler penisen min vil revne og kukkhodet mitt er som en mandarin .Når hun setter seg opp på meg og jeg dytter hennes hoft bakover så tror vi at jeg treffer g punktet,for hun spruter nesten som hun tisser. så tar jeg henne litt bakfra men vil da pule den herlige våte fitta hennes forfra for da er det bare noen tak så pumper jeg henne full.... skulle gjerne ønsket jeg kunne holde på til den store og kraftige kom men den tar jeg hver gang med egget da kommer hun meget kraftig og det er så deilig å se men da er det dårlig futt i han . jeg er 42 år . finnes det noen krem ? Tusen takk for en god side

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/289907-for-tidelig-orgasme/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Saftig beskrivelse.. hehehe :P

Xylocain er en lokalbedøvende krem som du kan kjøpe på apoteket. Mulig kondomeriet og andre sexbutikker også har produkter som demper følsomheten slik at du kan holde lengre. Vet det fins kondomer med slike stoffer i alle fall. Ellers er det mulig å trene seg til å holde lengre. Søk på "pc-muskelen" i dette forumet så får du opp en del interessante treff vil jeg tro.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/289907-for-tidelig-orgasme/#findComment-2327001
Del på andre sider

Det høres nå ut som du tilfredsstiller dama de mer en godt nok :0) Det er ikke sikkert hun hadde kommet like krafitig av kun penetrering, OM du hadde holdt ut lengre. Ser for meg ut du bruker egget på klitoris?

Jeg trenger ikke kraftige støt for å komme vaginalt, heller rolige og jevne støt. Kanskje du kan prøve å roe ned tempoet ditt litt? Stoppe opp og konsentrere deg om henne når du er i ferd med å komme, og så fortsette når du har roet deg litt ned igjen?

Men i og med at hun blir tilfredstilt på så mange andre måter, er det ikke sikkert hun syns selve samleie trenger å vare så mye lengre enn det gjør...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/289907-for-tidelig-orgasme/#findComment-2330044
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...