Gå til innhold

Vondt i lillefingeren uten å slå den?

Anbefalte innlegg

Gjest LilleMoi2

Poster denne her og, da jeg ser det er mer aktivitet her :)

----

Ja, nå har jeg klart det igjen.. Hehe.. Lillefingeren min ble i går kveld plutselig vond, og i dag er den blitt hoven og fremdeles vond..Har hangla meg gjennom en dag på jobb, og har heldigvis helg nå- men blir jo litt "hmm" av det..

Noen som har noen IDE om hva som kan ha skjedd?? Bare plustelig så hovner fingern opp og jeg klarer så vidt å bøye den? Klarer heller ikke "knipe" hånda så veldig godt igjen uten at det gjør vondt....

en jeg snakket meg syns og det var rart fordi jeg også har veldig vondt i tåa, uten at det er noe grunn til det.. Har verken slått eller brekt den heller (den har vært vond i 6 mnd. nå). Kom gjerne med innvending til dette og, selv om dette er et "problem" som bare er når jeg står mye på jobben (og, nei- det er ikke skoene mine som er feil, er samme om jeg bruker sko til 800 kroner eller joggeskoa mine :P )

Unnskyld at det her ble et rotete innlegg, men setter stor pris på svar :)

hilsen meg :)

Fortsetter under...

Gjest LilleMoi2

Kan det være revmatisk?

Ville tatt en tur til fastlegen for en sjekk og noen blodprøver, jeg!

Takker for svar begge to :) Urinsyregikt passer liksom ikke helt..Men blir nok en tur til legen snart uansett..

Revmatisk- hmm.. googla det og det kom opp gikt? Det du tenkte på eller? Kan jo være det, er bare 21 år da?

Takker for svar begge to :) Urinsyregikt passer liksom ikke helt..Men blir nok en tur til legen snart uansett..

Revmatisk- hmm.. googla det og det kom opp gikt? Det du tenkte på eller? Kan jo være det, er bare 21 år da?

Tenkte på at du kanskje har en form for betennelse i et eller flere ledd. Da blir man gjerne hoven og varm der det gjør vondt.

Og i og med at du ikke har slått deg, så kan det være en form for revmatisme, for eksempel.

Men det finnes nok flere sannsynlige forklaringer :) Legen bør i allefall sjekke deg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...