Gå til innhold

Ereksjonsproblemer etter behandling

Anbefalte innlegg

Gjest x-cipramilbruker

Jeg er en mann på 32 år, som har brukt Cipramil i ca. 18 måneder. Jeg er samboer. Avsluttet Cipramil-behandlingen i januar etter samråd med min lege. I behandlingsperioden startet jeg med 20 mg, fopr så å øke til 40 mg en periode. Under behandlingen fikk jeg i perioder store ereksjonsproblemer, og dette var også grunnen til at jeg ønsket å avslutte behandlingen. Men problemene er vedvarende. Jeg har fortsatt store ereksjonsproblemer. Det er ikke noe i veien med lysten og viljen, men evnen er det heller dårlig med. Noen gangen varer eraksjonen noen få minutter, andre ganger er det ikke tilstede i det hele tatt.

Min samboer er forståelsesfull, men jeg vet ikke hvor lenge hun holder ut med dette. Dette har blitt en større problem jo lenger tiden går. Jeg hadde ingen problemer før, snarere det motsatte.

Er dette normalt, at det tar så lang tid før kroppen er kvitt Cipramilen? Er det noe jeg kan gjøre?

Siden jeg ikke er helt sikker på hvilket forum dette hører til i, poster jeg det på både psykiatri og seksualitet.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/29000-ereksjonsproblemer-etter-behandling/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...