Gå til innhold

Anti-komplement :-(

Anbefalte innlegg

Clue1365380406

Skjønner ham godt, jeg da.

Damer flest er finest med langt hår, og langt hår er etter min mening med på å gjøre kvinnen spesiell.

Jeg så en dame her om dagen, med nydelig hår ned til korsryggen. Hun var normalt pen, men det var håret som gjorde utslaget.

En kan vel føle seg mer velstelt med kort hår, men jeg synes det gjør en mer satt og kjedelig.

Fortsetter under...

Jo, han kunne godt ha valgt sine ord med litt mer omhu, samtidig er det litt typisk ham, og bruke litt saftige beskrivende uttrykk (mora hans er mye verre) - så det gikk kanksje ikke mest på ordet SKAMKLIPT, men mer på at han virkelig mener det.... Hadde håpet at han etter rundt tre år, innser at det faktisk er sånn jeg ser ut - at jeg aldri mer blir en sånn ung blondine med langt flagrende hår.... som den han ble forelsket i for 16 år siden.....

Nå er jeg en etablert, erfaren, voksen (kanskje litt satt?) kvinne som trives best med kort hår.

Vi tok det opp igjen litt nå i kveld, og kom frem til at vi er grunnleggende uenige om hverandres frisyrer. Jeg synes han skulle hatt kortere hår, og han synes at jeg skulle hatt lengre hår....

Han er fin når han kommer fra frisøren, og uka etter, så er det for langt. Og han synes at jeg begynner å bli fin på håret den uka jeg har bestilt frisørtime..... (han var ikke akkurat så konkret, men omtrent det mente han)....

Javel - da er vi enige om at vi er uenige. Ikke så verst det da, eller?

Synes egentlig det er litt trist... :-P

I bunn og grunn så er det jo en personlig sak hvordan man ønsker å se ut.

Men på en annen side, så ser jeg ingenting galt i at man skal prøve å

imøtekomme hverandre litt når det gjelder ting ved utseende som man kan gjøre noe med.

Et kjæreste-forhold er jo basert på tiltrekning. Og selvom man selvfølgelig er glad i hverandre for hvem man er som personer, så har jo utseende også endel å si for at man beholder gnisten og forleskelsen.

Personlig kunne jeg nok ikke hatt en partner som ikke tiltrakk meg utseende messig. Og selvom jeg selvfølgelig ville vært glad i ham uansett, så vil jeg sette stor pris på den ekstra bonusen at han var imøtekommende for mine ønsker når det gjaldt sitt eget utseende.

Jeg ville f.eks ikke blitt særlig glad hvis han f.eks valgte å anlegge skjegg, eller barbere av seg håret på hodet, eller kledde seg helt merkelig.

Da ville jeg kanskje mistet litt av gleden det er å nyte synet av partneren

Gjest kult med kort hår!!

Skjønner ham godt, jeg da.

Damer flest er finest med langt hår, og langt hår er etter min mening med på å gjøre kvinnen spesiell.

Jeg så en dame her om dagen, med nydelig hår ned til korsryggen. Hun var normalt pen, men det var håret som gjorde utslaget.

En kan vel føle seg mer velstelt med kort hår, men jeg synes det gjør en mer satt og kjedelig.

Er ikke enig med deg. Jeg synes damer generellt blir mer satt og ser mer uopplagte og slitne ut med langt hår enn med kort. Har selv kort kul sveis og får masse komplimenter for håret fra menn. Eksen min elsket at jeg hadde tøff kort sveis:)

Noen sier at det er typisk mannfok å si noe sånt.

Mulig det. Men jeg synes det er minst like typisk kvinnfolk å reagere som du gjør. Du ba om hans ærlige mening, og du fikk den. Ikke spør hva han synes hvis du ikke takler annet enn ros.

Dessuten startet du med å bemerke at håret hans var for langt, og da er det vel ikke noe verre å svare at ditt er for kort.

En voksen mann bør få avgjøre selv når han klipper håret, og det samme bør en voksen kvinne.

Hvis kjæresten min hadde sagt at jeg var skamklipt, ville jeg mest sannsynlig ha brølt av latter. Men han bryr seg ikke om hvordan jeg ser ut på håret.

Uansett synes jeg ikke dette var noe å bry seg om. Hår er jo bare hår.

Gjest Ulvinnen

At han kalte deg skamklipt var ikke særlig hyggelig. Men han kan vel ha vært provosert av at du kritiserte hans hårlenge?

Om han synes at du kler langt kort bedre enn kort, så må han vel få lov til det? Det er like fullt ditt valg hvilken hårlengde du skal ha.

Gjest tøster

Akkurat som at du synes han er finere når han er kortklipt (om jeg forstod deg rett...) så synes han du er finere med langt hår. Det må du faktisk bare akspetere. Smaken hans kan ikke du endre... De aller fleste gutter foretrekker jo langt hår fremfor kort på jenter, det er mer feminint, sexy og man ser mer ungdommelig ut (om håret er pent).

Annonse

Gjest tøster

Jo, han kunne godt ha valgt sine ord med litt mer omhu, samtidig er det litt typisk ham, og bruke litt saftige beskrivende uttrykk (mora hans er mye verre) - så det gikk kanksje ikke mest på ordet SKAMKLIPT, men mer på at han virkelig mener det.... Hadde håpet at han etter rundt tre år, innser at det faktisk er sånn jeg ser ut - at jeg aldri mer blir en sånn ung blondine med langt flagrende hår.... som den han ble forelsket i for 16 år siden.....

Nå er jeg en etablert, erfaren, voksen (kanskje litt satt?) kvinne som trives best med kort hår.

Vi tok det opp igjen litt nå i kveld, og kom frem til at vi er grunnleggende uenige om hverandres frisyrer. Jeg synes han skulle hatt kortere hår, og han synes at jeg skulle hatt lengre hår....

Han er fin når han kommer fra frisøren, og uka etter, så er det for langt. Og han synes at jeg begynner å bli fin på håret den uka jeg har bestilt frisørtime..... (han var ikke akkurat så konkret, men omtrent det mente han)....

Javel - da er vi enige om at vi er uenige. Ikke så verst det da, eller?

Synes egentlig det er litt trist... :-P

Hva synes andre om sveisen din? Kanskje du skal revurdere? Langt hår trenger litt mer stell, men det er jo 100 ganger penere også da...

Gjest tøster

Ja, hans store drøm er at jeg skal ha langt lyst hår igjen... Jeg hadde jo det da vi ble sammen for 16 år siden....

Ei god venninne av oss har nydelig langt lyst hår fremdeles, og han er veldig betatt av det håret - men mitt hår var helt annerledes enn hennes, og jeg følte meg ikke fin med det etterhvert.

Ja - takk - jeg skal løfte hodet og føle meg fin - for det er jeg!!!!

Jeg skjønner ikke dette med at når man nærmer seg 40 og har vært gift en stund så skal man gi f''' i utseendet sitt og hva partner synes om det...? Er det rart det er mye utroskap og skilsmisser. Plutselig har ens sexy flotte kjæreste funnet ut at hun har blitt voksen og skal derfor se ut som ei kjerring?? Da vil han jo savne dette, selvsagt, fysisk tiltrekning er jo viktig i et forhold. Derfor synes jeg også det er viktig å prøve å holde seg flott og gjerne høre litt på hva kjæresten synes.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...