Gå til innhold

Senskade, infeksjon eller sos?

Anbefalte innlegg

Jeg er en jente/kvinne som fikk en sønn for snart 7 år siden. Revnet litt under fødselen og måtte sy noen sting. Siden den gang har det hent at jeg har blitt sår, hoven i dette området i noen dager etter jeg har hatt samleie. Fikk dette problemet nå, for litt under en uke siden, men denne gangen føles det annerledes. Har hatt litt kløe en stund i forveien og ser ikke bort fra at jeg kan ha en soppinfeksjon. Problemet nå er at jeg har blitt så sår og hoven nedentil at det er nesten ikke til å holde ut. Det kjennes nesten som om hevelsen har fått noe av innsiden til å komme ut. Enda merkeligere er det at jeg ikke ser noe direkte sår. Det hender også at det væsker. Er ikke sikker på om dette er utflod, eller om det rett og slett kan være sårvæske. Det er forholdsvis tyntflytende (nesten som vann), litt gulaktig og lukter veldig lite. Håper noen kan svare meg så fort som mulig. Ser heller ikke for meg å begynne med Canesten for øyeblikket da det svir veldig bare jeg rører på meg. På forhånd takk:)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/290059-senskade-infeksjon-eller-sos/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...