Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har prøvd å søke rundt på hele doktoronline for å finne svar, men finner ikke noe. Det er en del innlegg om sjeldne menstruasjoner, men hyppige er det færre med.

Når har man så hyppig menstruasjonablødninger at man bør gå til lege med det?

Jeg har de siste 3 ukene hatt menstruasjonsblødninger like mange ganger. Nå tilsammen 12 dager. Dette er de første blødningene jeg har på lenge. Begynte med p-sprøyte for vel et år siden, men sluttet pga småblødninger. Siste sprøyte ble satt i oktober. Jeg bruker ingen annen prevensjon eller medikamenter nå.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/29014-hyppig-menstruasjonsbl%C3%B8dninger/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Hvis du har så hyppig blødning bør du søke lege. Iblant kan det være en ekstra blødning ved eggløsning, og det kan også være en rest av p-sprøyten. Du opplyser ikke din alder og derfor synes jeg det er tryggest om du får en sjekk.

Hvis du har så hyppig blødning bør du søke lege. Iblant kan det være en ekstra blødning ved eggløsning, og det kan også være en rest av p-sprøyten. Du opplyser ikke din alder og derfor synes jeg det er tryggest om du får en sjekk.

Ah! Tusen takk for svar.

Min alder er 25 og mensen fortsetter. Derfor skal jeg passe på å huske å ta det opp med legen på timen neste uke.

:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...