Gjest jjo9 Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 hei. for det første. blir alle hiv-testene i norge nå testet med de nye testene som er meget sensitive? eller brukes fortsatt de gamle testene som tar mye lengre tid for å kunne vise om du er hiv-smittet? jeg tok en hiv-test etter 6 og en halv uke, denne var negativ. jeg kan begynne slik. to og en halv uke etter at jeg hadde usikker munnsex med en prostituert, fikk jeg sår hals og svelgesmerter. dette varte i ca 6-7 dager. følte meg i tiden etter dette ganske svimmel, så tok en test etter 6 og en halv uke. denne var negativ. har også følt at synet har blitt dårligere i det siste, tok derfor en synstest og fikk vite at jeg var svaksynt. -0,75 på begge øyne. har nå, 11 uke etter munnsexen fått influensa med rennende nese og verkende muskler. kan du si meg om dette kan være en primær hiv-infeksjon jeg har fått etter 11 uker? og kan nærsynhet være en primær hivinfeksjon? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/290141-er-jeg-hiv-smittet/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
mrxx Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Her pleier ikke jeg å svare, er så og si aldri på dette forumet. Men det er tvilsomt om du er smittet med HIV, jeg tror du har mer angst og er redd enn muligheten for at virkelig er smittet og du nærmest blir syk av dette. Jeg vil tro at dette kverner rundt i skallen på deg så og si hele tiden. Du går nok rundt og lytter og kjenner etter alt i kroppen din, så hvis du ikke blir syk av dette så vet ikke jeg. Jeg tror ikke at du hadde hatt noen symptomer etter kun to til tre uker, hvis du var smittet. Ta en sjekk til hvis du fortsatt er redd, så du får litt mer kvalitet på livet ditt. Men munssex eller sex med prostituerte er kanskje ikke det lureste å begi seg ut på? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/290141-er-jeg-hiv-smittet/#findComment-2329749 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.