Gjest Kalle Matros Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Hei jeg er på jobb offshore, og ble syk fredag for noen dager siden. Jobbet ute på dekk da jeg fikk veldig med smerter i brystet, midt på der solar plexus er og smerter ut til siden. Klarte ikke å stå oppreist. Smerten var konstant i 30 minutt for så å bedre seg noe. Etter det var det vondt å puste, men smertene gav seg gradvis, kom tilbake når jeg begynte å arbeide att. Fikk smertestillende ombord. Senere fikk jeg voldsom hodepine og verker i nakken og skuldrene, og er stiv og støl i muskelaturen og i leddene generelt. Føler en ømhet på begge sider nede på ryggen i området hvor nyrene er. Har også en del slim i halsen, men er ikke så veldig forkjølet. Ellers så ble jeg undersøkt av medic ombord, og han kunne ikke se noe unormalt med blodtrykk eller når han lyttet på lungene mine. Ikke viste det noe unormalt med feber heller. Pupillene er litt unormalt store, og jeg har litt tåkesyn og fokuseringen er ikke så bra. Det første som slo meg når jeg fikk smerter i brystet var at det er lungebetennelse, for det var samme intense smerten som da jeg sist hadde det, for 4 år siden. Men da hadde jeg feber. For fire uker siden var jeg i Asia på ferie, men jeg var ikke syk der. Føler meg i fin form helt til jeg kommer i aktivitet, alt fra å gå trapper til å prate mye, da kommer smertene i brystet, men ikke så intenst som første dagen. Men går på smertestillende. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/290144-smerter-i-brystet-og-hodepine/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.