Gå til innhold

Kjønnssykdom??

Anbefalte innlegg

Gjest Crocodile

Hei! For en ukes tid siden hadde jeg samleie med kjæresten min under menstruasjonen, noe vi vanligvis ikke pleier. Da mensen var over, fikk jeg svie/brennende følelse i skjedeåpningen, og jeg antok jeg hadde fått sopp. Jeg behandlet meg selv med 1 stk Canesten stikkpille og krem i skjedeåpningen, ihht instruksjoner på pakningsvedlegget, og symptomene forsvant. Så oppdaget jeg at jeg hadde fått noe som lignet et stikk eller mulig kvise, ved skjedeåpningen. Den sitter på huden, ikke på slimhinnen. Det er som en kul under huden, med en prikk på toppen, som etter en brodd el. Etter et par dager fikk jeg akkurat det samme på låret, i høyde med skjeden, og da jeg stod i dusjen samme dag, kjente jeg en stikkende følelse på den ene ytre kjønnsleppen, også dette på hud, ikke på slimhinne. Da jeg undersøkte nærmere, oppdaget jeg at jeg hadde fått en liten kul på det stedet, igjen med en liten prikk på toppen. Jeg kjenner ingen svie eller kløe i forbindelse med dette, bortsett fra det "stikket" ved skjedeåpningen, dette er litt ubehagelig, men det er mest når jeg sitter, muligens pga trykkbelastning. Og så er det litt ubehagelig når trusekanten gnisser mot. Disse stikkene/kvisene opptrer en og en, ikke i grupper, det er ingen væsking. Hva kan dette være, har feks aldri hatt herpes før, hverken på munn eller kjønnsorganer, og det gir vel heller ikke sånne symptomer som nevnt? Kan det feks være en bakterieinfeksjon, relatert til at vi hadde samleie under mensen? Kjæresten min har ingen av de nevnte "stikkene". Har aldri tidligere opplevd noe som dette, og jeg synes det er ekkelt, også overfor kjæresten. Bør jeg få gynekologen til å se på dette?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/290149-kj%C3%B8nnssykdom/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Hun sier jo at den sitter på huden, ikke på slimhinnen, det tolket jeg som at det var litt utenfor selve åpningen, kankskje snarere på kjønnsleppene.

Hei, og takk for svar!

Selv tror jeg ikke dette er kjønnsvorter, rett og slett fordi det ikke ser ut som stikk/kviser, ikke vorter. Der er også en hard kul under huden, som man gjerne kan få etter stikk. Den sitter på hud, ikke slimhinne. Jeg tror heller ikke det kan skyldes babrbering, for jeg barberer kun bikinilinjen, de stedene hvor disse "stikkene" er har oppstått, er ikke i et område som er blitt barbert.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/290149-kj%C3%B8nnssykdom/#findComment-2329330
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...