Gå til innhold

For mange dager.

Anbefalte innlegg

Gjest har migrene

Nå prøver jeg å være oppe. Den skarpe smerten er på vei bort. Jeg lå i hele går, og jeg kunne en periode ikke bevege hodet. Jeg måtte på do men orket ikke å reise meg... Det er så slitsomt. I sist uke var det for mange vonde dager. Onsdag tok jeg en tablett som virket (da gikk formiddagen bort). Torsdag kveld hadde jeg svak migrene. Fredag kveld måtte jeg ta tablett. Lørdag kveld ble murringen sterk og gikk over i migrene. Søndagen da jeg skulle ha ungene med på en strandtur og senere bake boller gikk bort.

*trist*

(Måtte bare få ut litt klaging.)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/290155-for-mange-dager/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest har også migrene

Skjønner din fortvilelse. Du bør komme deg til skikkelig utredning. Du kan få tabletter som virker som profylakse, forebyggende. I mellomtiden bør du huske å få i deg mye rent (ikke kaldt!) vann. La det stå i romtemperatur før du drikker det, evt varme det litt. Ikke spis noe søtt. Prøv å slappe av, legg bort din dårlige samvittighet ovenfor barna, og la det gå over uten indre stress. Du kan ta turer, bollebaking osv igjen når migrenen er borte. Ønsker deg god bedring og lykke til.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/290155-for-mange-dager/#findComment-2329377
Del på andre sider

Gjest har migrene

Skjønner din fortvilelse. Du bør komme deg til skikkelig utredning. Du kan få tabletter som virker som profylakse, forebyggende. I mellomtiden bør du huske å få i deg mye rent (ikke kaldt!) vann. La det stå i romtemperatur før du drikker det, evt varme det litt. Ikke spis noe søtt. Prøv å slappe av, legg bort din dårlige samvittighet ovenfor barna, og la det gå over uten indre stress. Du kan ta turer, bollebaking osv igjen når migrenen er borte. Ønsker deg god bedring og lykke til.

Takk.

Hva hjelper deg?

Jeg har vært hos nevrolog uten å få vite noe mer. Nå går jeg til en homeopat og skal se hvordan det går; han mener kroppen trenger blant annet magnesium og zink. Dersom dette ikke nytter skal jeg prøve noe forebyggende.

Jeg drikker mye vann og jeg spiser kun mørk sjokolade en kveld i helgen. Jeg spiser også sunnere enn før.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/290155-for-mange-dager/#findComment-2329383
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...