Gå til innhold

Hvordan få medisiner?

Anbefalte innlegg

Gjest Stine-trøtt

Jeg har store problemer med søvn, de siste fire åra har jeg mistet alt, jobb,hobby, kjæreste, venner, leiligheten og lista går videre.. Uansett, jeg har ikke ville ta tabletter, for det løser ikke noe å bli avhengig av sovepiller. Har bodd i London og i storbritannia er det faktisk forbudt med sovepiller. Pga at de så at det skapte avhengighet som igjen fører ennå flere problemer over på pasienten. I Sverige har de to medisiner nå som ikke er avhengighetsskapende, og som er innsovningstabletter. Det er store nyheter for oss som sliter. De er fort ute av kroppen også i kroppen, halveringstid 2 t. Jeg kjenner en som tar et av disse preparatene og han sier den er trygg og funker. Spørsmålet mitt er, hvordan få tak i den medisinen? Kan jeg dra til lege i sverige? Er det lovlig?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/290171-hvordan-f%C3%A5-medisiner/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...