tertitt1 Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Jeg har mye plager med ledd og muskel vondt. Har vært lagt inn på sykehus tidligere med muskel kolaps i nakken, og har nå gått hos fysioterapaut i lengre tid. Føler ikke at jeg blir noe bedre av den grunn. Har også mye vondt i albue, håndledd, knær og ankler. Noen ganger mister jeg kreftene i bena eller i håndleddene og må sette meg ned, eller slippe det jeg har i hendene for ikke å miste det jeg holder. Jeg plages spesielt når det er kaldt, og har allerede nå blitt nødt å bruke ullklær og thermodress nå jeg skal ut. Ett røntgen bilde tatt i 2003 viste en "klump" i venstre kne, men dette ble ikke fulgt opp videre av min fastlege. Nå føler jeg, etter gjentatte ganger å ha spurt legen om ledd vondt, at ikke det blir tatt seriøst. Har blitt henvist videre til en raumatiker en gang, som ville at fastlegen skulle følge opp det røntgen som ble tatt av kneet, men dette ble ikke gjort. Nå lurer jeg på hva jeg skal be legen om å sjekke? Jeg begynner og bli sliten av å ha vondt, og av at jeg ikke vet årsaken. Vi har tilfelle av leddgikt og MS i slekta. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/290186-ledd-og-muskler/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.