HotFudge Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Hei! Jeg er en jente på 24 år. For ca ett år siden fikk jeg påvist cyste. Da hadde jeg vært uten mens i lengre tid, og derfor gikk jeg til GU. Legen sa at hvis jeg ikke fikk mens innen så så mange uker, skulle jeg kontakte de igjen. Jeg fikk mens innen få dager. Det jeg lurer på er: Kan en cyste komme ut av seg selv?? I hel form altså... Her om dagen fikk jeg mens, og så kjente jeg at noe kom ut. Tenkte at det bare var mye blod, men da jeg gikk på do for å skifte bind lå det noe annet i bindet enn mye blod... Den var lys, blank på en måte (så blank som den kan bli når den har vært i lag med blod...). Enden av tingen var blodig, akkurat som den biten hang i livmorveggen liksom. Litt vanskelig å forklare, og egentlig ganske ekkelt ( den var ganske stor...) Jeg ble ikke redd eller noe, men hadde vært greit å få et svar på om dette går an eller om det er noe annet. Og om jeg kanskje burde dra til legen og få sjekket meg. Vennlig hilsen meg... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/290212-cyste/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.