Gå til innhold

Et litt sammensatt problem

Anbefalte innlegg

Gjest Frøken September

Jeg er en jente på 27 år. For ca 3-4 år tilbake hadde jeg nyresvikt pga at jeg ikke tok til meg noe veske eller mat. Det pga at jeg var psykisk syk. Jeg var da også lithium forgiftet. I mai var blodprøven på nyreverdien fin. Jeg har i lengre tid brukt Diane men tok den siste 9. september og fikk mensen fredagen etter. Den hadde jeg en uke som jeg pleier. Jeg begynte ikke på nytt brett og har ikke hatt mensen etter det. Den er snart 3 uker forsinket. Jeg har ikke hatt sex siden juni, og har hatt mensen etter det, så er vel ikke gravid. Av og til får jeg mensensmerter som jeg pleier dagen før mens, men mensen kommer ikke. Ofte har jeg en følelse av at det sprenger nederst på midten i magen, rett oppforbi der kjønnshårene begynner. Tror det kan sammenlignes med en full urinblære, men jeg må ikke tisse. Og en del ganger har jeg en skarp smerte samme sted, men litt mer til høyre på magen. Den får jeg ofte når jeg skal begynne å tisse, og andre ganger bare kommer den uten noen forvarsel og varer noen minutter. En annen ting er at jeg eier ingen sexlyst. Først og fremst har jeg sjelden lyst, og når jeg har, så gjør det veldig vondt når han trenger inn. Det er akkuratt som om jeg er forferdelig trang. Jeg hater å gå til lege, men i det siste har jeg vært en del hos hudlege pga eksem som er en del sår på kroppen. Sist jeg var hos hudlege fikk jeg antibiotikakur fordi sårene var infisert. Jeg liker ikke å gå til lege og stivner helt når jeg kommer inn på kontoret og får ikke sagt noe av det jeg hadde tenkt på forhånd. Jeg kan kanskje nevne at jeg har tatt ultralyd av lymfekjertlene på halsen der den ene ble målt til 17mm lang, men jeg ble fortalt at det nok kom av eksemen. de har vært sånn i over 1 år nå og blir ikke mindre. Håper du/dere kan gi meg et svar på om disse plagene har en eller annen grunn. Og i så fall hva kan alt dette komme av? Og viss du/dere mener jeg bør gå til lege, hva skal jeg si? Jeg er som sagt ganske nervøs når jeg er hos legen, og føler meg som en idiot. Når jeg er der, tenker jeg kun på å gå og komme meg ut. Hilsen meg

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/290227-et-litt-sammensatt-problem/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...