Gå til innhold

Pilleboks med på flystasjon

Anbefalte innlegg

Gjest ut på tur

I disse hysteriske tider; Hvordan er det å ta med seg en pilleboks på flystasjoner. Jeg har litt flyskrekk og har fått noe beroliggende. Har ikke reist mye med fly, så nå lurer jeg på om det kan bli reaksjoner på at man har med en pilleboks på flystasjonene. Blir alt kontrollert liksom? Hva med å kun legge 2-3 piller i noe plast å ha de i lommen, f.eks.?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/290234-pilleboks-med-p%C3%A5-flystasjon/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ut på tur

Ta med originalembalasje!!!! Og kanskje en bekreftelse fra legen om at du trenger det? For jeg antar det er reseptpliktige medisiner det er snakk om?

Ja, det er reseptpliktige medisiner. Men blir man virkelig "kropsvisitert" liksom? Skal til USA...

Ja, det er reseptpliktige medisiner. Men blir man virkelig "kropsvisitert" liksom? Skal til USA...

Blir du stoppet med noen hvite piller pakket i plast i lomma har du i alle fall lagt det store egget...! De er kjempestrenge der borte nå så sørg for å ha papirer på det du har med deg av medisiner.

Annonse

Hadde nok hørt på de andre her, litt kjipt å sitte busta for narkotiske stoffer

i USA.

Ha den i embalasjen, gå til lege og få dem til å skrive ut attest, det kan vel kansje være lurt å forhøre seg på apoteket om andre ting du må tenke på når du reiser til utlandet!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...