Gå til innhold

sikker etter 2 1/2 uke med yasmin?

Anbefalte innlegg

Gjest Litjmya

hej...

jeg er ei jente på snart 16 år som begynte på p-pille- merket yasmin for ca.3 uker siden. Jeg begynte med p-piller fordi vi begynte å bli lei av å måtte klusse med kondomer rett før hvert samleie,og mitt spørsmål er; Er jeg sikker nå? kan vi ha samleie uten kondom? Jeg har vært litt redd for å ligge med kjæresten min uten kondom de siste 3 ukene for jeg vet ikke om jeg er sikker eller ikke. Har tatt angrepillen en gang før og vil ikke gjøre det igjen! det sto nemlig ikke noe om når man er sikker i det heftet som var med pakken. Og en ting til; Hvorfor er yasmin så forferdelig dyrt? det kostet meg 208 kroner for 3 mnd! søstra mi betaler jo under halvparten for 3 mnd (hun bruker triordiol). Kan jeg bytte merke etter 3 mnd?

Håper på raskt svar!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/29025-sikker-etter-2-12-uke-med-yasmin/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Du er sikker fra første dag hvis du begynner første mensdag, ellers er den først sikker etter 2 uker.

Det stilles store krav til utprøvning av nye medisiner og de blir derfor dyrere enn de gamle. Nye medisiner bør være bedre enn de gamle, ellers var det ingen vits å markedsføre dem.

Du kan bytte merke når som helst.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...