Gå til innhold

mugg sopp og alergie og astma

Anbefalte innlegg

Hej jag heter Tommy kastel jag behøver hjelp de er så here att vi før et år seden køppte et hu sm vi drodew var drømme huset men de har vise seie att de kvar de hu som gud glømde de er på vist att de er mugg sopp i luften vi har haft miljøteknik her og mugg sopp hund her helle familjen lider av alergie astma ekseme snuve huve verk alment fysikt slut i kroppen man har inte nån styrke kvar vi håler på med retsproses og vi har papir fra vår legere at vi har problem her men førskrings selskapet bryr seie ikke samt vår advokat skratte åt meg ner jeg sa hur vi mår. från en familje som inte orker mer.... me venlige hilsen Tommy kastel

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/290257-mugg-sopp-og-alergie-og-astma/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Thor-Øistein Endsjø, barne- og idrettslege

Hallo Tommy.

Det er "ufint" av advokaten å skratte av deg når du beskriver hvordan familiens helse er og at dere knytter dette til et fuktskadet hus med mugg. Slike hus er et stort problem for mange og det er ikke bra å bo der uten en skikkelig renovrering av bygget. Jeg foreslår at du ber advokaten ringe Norges Astma og Allergiforbund i Oslo, spørre etter informasjonssjefen som heter Helle for å få nærmere informasjon av henne.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...