Gå til innhold

tykktarm kreft,livmorkreft

Anbefalte innlegg

Gjest Tarm/underlivs kreft

er så usikker på svar fra min lege,han forklarer lite.Har hatt sterke og mange symtomer i opptil 2 år. Som oppblåst mage,,full av luft i hele overkroppen.stikkende smerter i øvre del a magen venstre side.Mye kramper i nærheten a hjertet,under liksom. mye svetting om natta,konstant hoste og dårlig pust.Smerter i magen og underlivet,kramper og sammentrekninger i underlivet...veldig vondt i lymfekjertel v venstre øre,,konstant trykk,,kjennes håvent..men legen ville ie engan kjenne på meg?? Fikk heldigvis tatt Ct colon og abnomen med IV.kontrastinj...undersøkelse.og venter nå på neste undersøkelse da de fant???I colon descendens foreligger det et kort avsmalet parti som fremstills som avsmalet på både buk og ryggleie.Forandringen gir imidlertid en sterk indiksjon på en kort stenoserende prosses i dette området og funnet tålkes som indikasjon på malignitet her.Det er en liten hypodens velavvgrenset prosess i høyre leverlapp forenelig med simpel cycte.Det er intet å merke ved pancreas,milt og begge nyrer.Uterus er prominerende og synes å være myomatøst forstørret.I høyre adnex foreligger det en hypodens oppfylling som måler ca 2 cm i diameter. R: Forandringer som tolkes som kort stenoserende prosess o colon descendens,???????????????????????????????????????????????? Hva betyr det siste dær,,jeg har fått beskjed om en innsnevring på tykktarmen ,men mener å lese at det står noe om mitt underliv...tar jeg feil eller hva...Håper inderlig på svar da mine smerter er utholdelige,,,neste undersøkelse er GASTROPI???om 10 dager...Jeg er så usikker på hva som skjer...og trenger svar... Mener selv å lese at alle mine symtomer kan relateres til kreft...og forstår ikke hvorfor man må vente så lenge på en undersøkelse når man har så vondt..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/290285-tykktarm-kreftlivmorkreft/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...