Gjest thomasbm Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 heei! jeg går på kvise tabletter som heter tetracylin arco og den virker ikke så bra for meg, jeg drikker 3 liker vann om dagen vasker meg kveld og natt med toner peeling og foktighetskrem og jeg får kviser! nå har jeg begynt med brunkrem som er bra får uren hud men nå ser jeg ikke ut jeg er så rød og jeg har til å med begynt å få linjer rundt munnen jeg har bare uren heter rund munnen og noen i panna men jeg ser ikke ut kan du være så snill å si meg hva jeg skal gjøre jeg veit ikke arme råd , jeg har til å med begynt å gjemme meg litt får jeg tørr ikke å vis meg med alle disse kivsene ! alle vennen mine har ingen kivser og de vakser deg ikke en gang! jeg har gjort alt og prøvd nesten alt hva kan jeg prøve får å få best mulig hud(jeg spier regelmessig *spiser ikke goderier eller noe sant** og drikker mye vann og spiser mye frukt jeg veit ikke hva jeg skal gjøre!) hjelp!!! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/290297-uren-hud/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest liksomlege Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Hei. Jeg vet hvordan du har det, har selv vært mye plaget med kviser. Jeg har en sykdom som gjør at jeg er periodevis mye syk, da bruker jeg prednisolon. Da er jeg helt fin i huden. Tror ikke kortisonsalve hjelper like bra, man må ta prednisolon tabletter. Alle sier det er så mye bivirkninger ved bruk av kortison, men selv har jeg brukt det til og fra i 13 år og har ingen problemer. Ikke sikkert legen din vil skrive ut dette til deg, men kanskje du har en bestemor eller en i familien som bruker dette. Prøv 10-15mg pr dag (på morgenen). Har du ikke brukt dette før, vil du nok få litt hjertebank, helt vanlig. Du vil også få ekstra energi og arbeidslyst. Prøv et par uker og se om det hjelper. Kortison er vidundermedisin mot det meste. Bare et lite tips. Lykke til:) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/290297-uren-hud/#findComment-2330468 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.