Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei, Jeg er en jente på 24 år som nå begynner å tenke på å få barn. Jeg har gått på p-piller i 9 år. Grunnen til at jeg startet med p-pillene i tidlig alder var at jeg hadde menstruasjonsproblemer i form at jeg blødde ca hver 14 dag. Dette ble regulert og jeg fikke n normal syklus ved p-pillene. Jeg har nå blitt plaget med uregelmessige blødninger igjen (går fremdeles på p-piller). Har vært til gynokolog. Han kunne fortelle meg alt så normalt ut, bortsett fra at han tydelig kunne se alle eggene i eggstokkene min ligge tett i tett etter hverandre i eggstokkene mine. Han sa at jeg kunne oppleve vanskeligheter med å bli gravid, da det tyde på at eggløsningen kunne bli vanskelig. Men det kunne også gå uproblematisk.Videre spurte han om jeg hadde blitt utredet for hormonforstyrrelse i ung alder. Dette har jeg ikke blitt. Det jeg nå lurer på er om det er PCOS gynoklogen min snakket om? Bør jeg sjekke om jeg har hormonforrstyrrelser? De eneste symptomene jeg kan relatere til PCOs er basert på ultralyden og menstruasjonshistorikk. Håper du kan svare meg, da dette engster meg veldig! Hilsen Lone

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/290325-pcos/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...