Gå til innhold

De syv dødssynder

Gjest på jakt etter en sånn en! :)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Føler ikke du egentlig at du har nok med all den utenomforholdlige sex'en du har?? Skal du begynne med dette også??

Hvor skal dette ende.....

Siden jeg nå har byrden av å være i et fast forhold, så har jeg selvfølgelig laget dildoer av alle mine tidligere elskere som jeg deretter bruker når jeg fantaserer.

Hvilken moderne kvinne gjør ikke slikt?

Annonse

Persille1365381127

Siden jeg nå har byrden av å være i et fast forhold, så har jeg selvfølgelig laget dildoer av alle mine tidligere elskere som jeg deretter bruker når jeg fantaserer.

Hvilken moderne kvinne gjør ikke slikt?

Hm, det hadde ikke jeg tenkt på. Jeg får ta en ringerunde....

Kanskje jeg skulle la meg inspirere også?

Spørs hva kona til en elsker fra 1986 reagerer hvis jeg tropper opp på døra med avstøpningsutstyret klart.

Hun er sikkert svært forståelsesfull og generøs hvis utstyret hans er noe i nærheten av Kristoffers. Hun som har originalen tilgjengelig hver dag kan nok tillate seg det;)

Jeg lurer vel i grunnen mer på hvor godt mannen din vil like det?:)

Hun er sikkert svært forståelsesfull og generøs hvis utstyret hans er noe i nærheten av Kristoffers. Hun som har originalen tilgjengelig hver dag kan nok tillate seg det;)

Jeg lurer vel i grunnen mer på hvor godt mannen din vil like det?:)

Ja, du har selvsagt helt rett! Hun er kanskje til og med SV'er, og de er som kjent for at godene skal deles! ;-)

Men min manns eventuelle reaksjon bør absolutt tas med i betraktning, ja.

Annonse

Ja, du har selvsagt helt rett! Hun er kanskje til og med SV'er, og de er som kjent for at godene skal deles! ;-)

Men min manns eventuelle reaksjon bør absolutt tas med i betraktning, ja.

Enten sv´er eller rett og slett bare grei? Selv er jeg kjempegrei når eksene står på døra og vil ha seg kopier. Har laget opp et lager både av DEN og av hele karen i helfigur, så kan de bare velge. Og så slipper vi småpinlige situasjoner i forbindelse med selve avstøpinga. Genialt! :)

Enten sv´er eller rett og slett bare grei? Selv er jeg kjempegrei når eksene står på døra og vil ha seg kopier. Har laget opp et lager både av DEN og av hele karen i helfigur, så kan de bare velge. Og så slipper vi småpinlige situasjoner i forbindelse med selve avstøpinga. Genialt! :)

Lurt! :-)

Hm. Her er det åpenbart tips å hente til juleverkstedet. ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...