Gjest skikkelig-lei-av-å-ha-null-energi Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Jeg er 27 år gammel og har nå hatt fødselspermisjon i ett år. Jeg er veldig mye syk, og når jeg ikke er syk er jeg i generelt dårlig form. (Svimmel, verking i kroppen, null energi, hodepine, feberfrysninger etc) Sånn var jeg også mye før jeg fikk barn, var sykmeldt størsteparten av svangerskapet. Så fort jeg skal gjøre noe "mer" enn bare å sitte hjemme, blir alle disse symptomene jeg nevnte ovenfor sterkere. I helgen var f.eks jeg og mannen min i Paris for første gang og ville oppleve byen, hadde da barnefri. Resultatet blir bare at jeg blir dårlig og ikke orker noenting. Greier ikke å gå ut om kvelden engang og fryser og gjesper før klokka blir ti. Nå har jeg veldig lyst å begynne å jobbe, jeg elsker jo utfordringer, men hvordan skal jeg greie jobb, hus og barn? Holder jo å svime av bare jeg støvsuger og vasker huset. Kan nevne at min mor har veldig mye av de samme symptomene, men hun er jo over 50 å har fått diagnosen ME. Kan dette være arvelig? Hva kan jeg gjøre for å forbedre livskvaliteten min? Kan jeg utredes og bli frisk? Jeg er jo bare 27 år og en skulle jo tro at jeg var i min beste alder? Toppen av det hele er jo at jeg blir deprimert fordi jeg alltid er så dårlig form og ikke mestrer det jeg ønsker. jeg går ikke til legen hvi jeg ikke må og klager også sjelden da jeg ikke vil bli oppfattet som en hypokonder. Hva syns du jeg bør gjøre? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/290336-er-dette-en-sykdom/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest megogmeg Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Ta deg en tur til legen og ta nødvendige blodprøver som Ferritin (jern), B-12, og stoffskifteprøver. Noen får forbigående problemer med stoffskifte under og etter graviditet. Og mange av symptomene dine ligger litt i denne gaten uten at jeg er lege 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/290336-er-dette-en-sykdom/#findComment-2331503 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.