Gå til innhold

konstante magesmerter

Anbefalte innlegg

Gjest oktoberbarn

hei! i de siste 2 mnd har jeg hatt konstante magesmerter, det føles ut som en kniv som stikker meg i magen. smertene ligger i venstre siden og går helt ned til underlivet. noen av krampene er så vonde at jeg nesten ikke klarer å puste av smerte. spesielt når jeg har mensen så klarer jeg ikke å reise meg opp og når jeg går på høyrefoten så får jeg sikkelig stikkende smerter. ellers så er smertene der, men ikke så voldsome som det er visse ganger. har oppsøkt lege, men han sa at jeg bare skulle ta tabletter (ibux), men smerten er der likevell.. så vist noen vet noe om hva det kan være eller opplevd det selv så hadde det vært fint vist noen tok kontakt.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/290337-konstante-magesmerter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest mismodig

Jeg ville vel, hvis du har slike smerter tatt meg en tur til gynekolog å få sjekket understellet jeg for å utelukke at det kan være noe med eggstokk, livmor osv. Jeg kan bare snakke av erfaring, jeg hadde i perioder i livet mye og langvarige smerte i mageregionen. Var til og med lagt inn akutt flere ganger før de fant ut at jeg hadde eggstokker som lagde så store cyster at det medførte store smerter. Da de sprakk var det ekstremt vondt.

Smerter i mageregionen kan jo være både fra underliv og tarmer, så man må nok begynne et sted å utelukke årsaken. Å bare symptombehandle med ibux høres ut som et elendig råd når man ikke vet årsaken til det først. Jeg håper du finner ut av det fort så du slipper å gå å plages mer. God bedring.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...