Gå til innhold

sliten og trøtt

Anbefalte innlegg

Gjest urolig 20 åring

hei jeg er en jente på 20 år som vanligvis er en energiklump men i den siste tiden har jeg vært utrolig trøtt og sliten hele tiden. jeg kan sove lenge og er like trøtt når jeg våkner.. jeg går ikke på noen medesiner men har glutenalliergi. jeg har vært hos legen og tatt vitamin, jern og blosukker prøver for litt under en mnd siden men alle disse prøvene var fine.. jeg har holdt meg stabil i vekt siden august der jeg ligger på mellom 50 og 53 kg, jeg er 1.60 cm. jeg har en fulltidsjobb på en cafe som ligger åpent på et kjøpesenter så det er jo et tidvis stress yrke i tillegg til at det kosntant er lyd rundt meg så jeg har jo tenkt at dette kan være en årsak, men jeg er jo en frisk 20 åring så jobbing burde jo ikke være et problem burde det??? jeg trener en til to gnager i uka, og er ellers sunn, men jeg uroer meg en del for trettheten.. mange sier at det kan komme pga årstiden men har aldri vært sånn på høsten før. kan dette være noe farlig? mvh urolig 20 åring

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/290350-sliten-og-tr%C3%B8tt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...