Gjest 22252 Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Hva synes dere som er single om å være det? Jeg har selv vært i et langt forhold, og så klart er det fint å være fri og frank, men faktisk er det ikke noe særlig i lengden syns jeg. I en alder av over 30 er det faktisk også litt kritisk tenker jeg, om man vil ha barnog egen familie noengang...Syns det er så frustrende, hvor skal man liksom finne en partner, og om det så da ikke varer? Varer da 2 år, også er man alene igjen?? Syns dette er fælt! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/290363-singlelivet-er-oppskrytt/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chezka Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Tja...er vel til dels enig med deg. Jeg har vært singel i mange år, med kortere "opplegg" innimellom ) For to-tre år siden møtte jeg mannen min og vi giftet oss nå nettopp. Har en datter da, som nå er voksen, så jeg følte ikke noe stress mht å få barn. Singellivet har sine fordeler, man har veldig god tid til seg og sitt. F.eks egenpleie med peeling, ansiktsmasker etc etc....Det er sånne ting som på et eller annet vis nå aldri blir tid til *SUKK* Man kan gjøre ting helt spontant - f.eks avtale med en venninne at man går til byen etter jobb istede for å dra hjem å lage middag. Man bestemmer alt selv, både mht økonomi og ellers. Man trenger ikke ha noen argumenter på lur hvis man en måned svir av hele lønna på støvletter og øl... Man kan gå på byen hver eneste helg om det er det man vil ) Møte nye, spennende, kjekke menn... MEN: Singlelivet føltes innimellom tomt, trist og ensomt. Spesielt høytider og søndager. Eller helger hvor jeg ikke hadde noen planer. Økonomisk var det litt mer "spennende" å forsøke å få hjulene til å gå rundt med bare en lønn. Dette er mye bedre når man er to til å dele. Alt i alt må jeg si at jeg har det bedre nå i forhold enn som single, selv om jeg aldri mistrivdes alene. Samholdet, tryggheten, kjærligheten, tilgang på sex, økonomi....det er utrolig mye bedre når man er i et godt forhold. Så ja, jeg er enig med deg: Singlelivet er oppskrytt ) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/290363-singlelivet-er-oppskrytt/#findComment-2331000 Del på andre sider Flere delingsvalg…
punky brewster Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Bedre å være singel enn i et dårlig forhold. Har v'ært enslig mor i ti år med unntak av noen kortere forhold. Har det fint, men nå som jeg er i midten av tredve årene hadde det vært kjekt å finne en mann å stifte familie med, ønsker meg flere barn.Men gjør ikke noe aktivt for å møte noen. Ikke er jeg på byen og heller ikke har jeg en arbeidsplass som jeg kan treffe noen. Men om du ønsker å møtee noen så er vel internett en mulighet, har hørt om flere som møter kjæresten sin gjennom internett, finnes jo en drøss med sånne kontaktsteder:) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/290363-singlelivet-er-oppskrytt/#findComment-2331744 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.