Gjest daniel19 Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Hei. Jeg er en gutt på snart 21,med dame på snart 19. Jeg sliter veldig med forholdet nå og trenger hjelp.. Jeg elsker dama mi over hele mitt hjerte og hun betyr alt for meg..vi har vært sammen i 1år og 4mnd nå..men nå begynner det å bli veldig dårlig...Jeg har gitt henne alt..som jeg hjelper henne når hun spørr,gir henne ting når jeg kan det og støtter henne..Men uansett hva jeg gjør så virker det som at det blir aldri bra nok...Nå i de siste mndène så har hun sendt mindre mld til meg og tar ikke tlf nesten og vil nesten ikke være med meg lengere...Hun sikker ikkno annet enn stygge ting om meg å sånn..og sier hun liker noen andre...og har ikke følelser for meg lengere.. å det sårer meg veldig mye.. Har snart gjort alt for at hun skal like meg igjen men ingen ting hjelper...å jeg vil ikke miste henne..hun betyr alt for meg..Så det jeg prøver å si..vær så snill å hjelp meg..Hvordan skal jeg få henne ti å like meg igjen og ville være sammen med meg? Håper på ett svar snartest mulig.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/290457-stor-fare-for-at-dama-g%C3%A5r-fra-meg/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
kjerringskinn Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Skjønner at du synes ting er trist og leit nå, men livet er så brutalt at det ikke er noen verdens ting du kan gjøre for å få noen til å like deg. Det er ikke noen vits i å gjøre alt du kan for å forandre deg så dama vil like deg. Om hun ikke liker deg for den du er, så er det feil dame for deg. Da er det eneste du kan gjøre å ta godt vare på deg selv til den rette dama finner ut at du er drømmetypen. Stopp opp og still deg spørsmålet: Får hun deg oftest til å være glad eller lei deg? Er svaret at hun gjør deg lei, så tar du en prat med henne og forteller det. Er hun klar på at hun ikke vil fortsette forholdet med de endringer som må til for at du skal ha det bra, så sett sluttstrek. Dette er verken lett eller moro så lenge hjertesorgen er som verst, men du kommer over det etter en tid! Du er alt for ung til å la livet stoppe opp pga ei dame. Deretter må du gripe fatt i resten av livet ditt. Finn igjen deg selv. Begynne å leve igjen. Gjør ting du synes er hyggelig. Gå ut med venner. Treff folk. Lev! Lykke til. Du klarer å komme over kneika! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/290457-stor-fare-for-at-dama-g%C3%A5r-fra-meg/#findComment-2331712 Del på andre sider Flere delingsvalg…
løvinne71 Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Dette er nok dessverre noe som hører til i den aldersgruppen dere er! Følelser og forelskelser kommer og går. De færreste på deres alder er klare for å binde seg "for alltid". Og det er svært sjelden at den man blir sammen med i tenårene, er den samme personen man gifter seg med, eller lever sammen med livet ut. Det er nok ingenting du kan gjøre for at dama di skal like deg igjen. Det høres ut som du har vært en snill og grei kjæreste for henne mens dere var sammen, så det er ikke din feil at hun nå ønsker noe annet. Det er nok rett og slett følelsene hennes som har endret seg, noe som er ganske vanlig når man er ung. Det er vondt å ha kjærlighetssorg. men de fleste opplever det en gang eller flere i løpet av livet. Selvom det virker som en mager trøst nå, så finnes det ganske sikkert en annen jente der ute som kan bli en god kjæreste for deg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/290457-stor-fare-for-at-dama-g%C3%A5r-fra-meg/#findComment-2331779 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Hun ble sammen med deg da hun var 17,5 år. Pur ung og i full blomst. På den alderen blomstrer følelser raskt og de dør raskt. Ikke for alle, men for mange. Som de andre som har svart deg så tror heller ikke jeg det er noe du kan gjøre. Hun viser med all tydelighet at hun ikke er så glad i deg lenger, men tør rett og slett ikke si til deg at det er slutt. Kanskje du skal komme henne i forkjøpet? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/290457-stor-fare-for-at-dama-g%C3%A5r-fra-meg/#findComment-2331873 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.