Gå til innhold

svimmelhet

Anbefalte innlegg

Gjest aquadama

hei, har siden mai vært plaget av karusellignende svimmelhet.Har til tider vært så plaget at jeg har holdt meg fast i sengekanten og vært kvalm.Kan bli svimmel av alt som beveger seg, også av å se på tv, lese.Har vært sykm i 3 mnd, men er tilbake på jobb nå. Symptomene svinger i intensitet.Har vært på MR uten funn, tatt allskens blodprøver uten funn. Ventet i tre og halv mnd på time hos ønh-lege, men han gikk konk like før jeg skulle dit.Svimmelheta gjør meg engstelig, men det ikke snakk om panikkangst.Har i lang tid hatt stort arbeidspress, men ikke nå.Ingen infeksjoner forut for svimmelhet.Ikke stiv nakke.Har prøvd bevegelser i forhold til krystallsyka, uten effekt. Fastlegen min sier at jeg bare må være tålmodig og vente på at det går over, men finnes det virkelig ikke hjelp? Er en aktiv og livsglad dame, men begynner nå å miste motet.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/290466-svimmelhet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest megogmeg

Kan du ha virus på balansenerven?

Jeg hadde tatt meg en tur til kiropraktor. Jeg fløy rundt som deg - svimmel og redd.

Noen ganger hos kiropraktor og vips borte. Selv om jeg ikke følte meg hverken stiv eller hadde noen vondter i rygg eller nakke.

Verdt et forsøk kanskje?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/290466-svimmelhet/#findComment-2332078
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...