Gjest cube Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 hei.har et problem med potensen,den blir hard nok til og ha samleie,men ikke like hard som den var for.bruker lamictal medesin mot bipolar2,kan lamictal ha noe med dette og gjore?begynte paa medesineen for et aar siden,og har hatt problemet siden da,og har aldri hatt slike problemer for.er jo bare 25aar gammel.har ikke depresjoner eller mye stress i hverdagen naa, saa tror ikke det er psykisk.har fast partner som jeg er aapen og erlig med.jeg royker,men ikke mye.har tenkt aa slutte,kan problemet bli bedre da?er jo ikke impotent eller noe.ereksjonen fungere bra, men ikke slik den gjorde tidligere,foler at noe trykk mangler i penisen.haaper noe kan gjores uten medesiner.slutte og royke og begynne og trene.trente mye for,men sluttet da jeg var deprimert over lang tid og fikk diagnosen bipolar.har slitt med depresjoner siden jeg var 15.og har aldri hatt potensproblemer for. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/290469-potensproblemer/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.