Gjest mismodig Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Jeg har ekstrem god luktesans. Har hatt det i mange år og det virker som den utvikler seg mer og mer. Det er nå blitt så plagsomt at jeg noen ganger må gå ut av butikker og holde meg unna mennesker som lukter da jeg føler jeg blir bombardert med lukt. Jeg lukter alle lukter også når veninner har menstruasjonen. Jeg vet dette høres et sted mellom tvilsomt og psykotisk ut men så vidt jeg vet så er jeg normal og hverken psykotisk eller gravid. Begge tilstander hvor man kan oppleve økt luktesans eller lukthallusinasjoner. Jeg har googlet på nettet for å finne noe om det men finner bare ekstrem luktesans koblet til hunder og insekter. MEn hva med mennesker? Hva kommer det av og kan det ha noe med sykdom å gjøre? Andre mennesker har også gjentatte ganger reagert på min ekstreme luktesans så det er ikke noe jeg går rundt å innbiller meg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/290476-ekstrem-luktesans/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.