Gjest bade Skrevet 8. november 2007 Skrevet 8. november 2007 hei!er en mann på 36 år.etter en badetur når jeg var 18 år,begynte problemene,jeg ble veldig kald og følelsesløs i tissen,det tok over en time å få igjen følelsen.dagen etter merket jeg at morgen ereksjonen ikke var like hard som vanlig.klarte heller ikke å øke trykket på strålen ved vannlating.hvis jeg stopper å tisse før jeg er ferdig, kjenner jeg en stikkende smerte bak pungen.altså det virker som det ikke kommer nok blod ut i penis,og at det som kommer ikke vil holde seg der.dette går på psyken løs også,når jeg merker at jeg begynner å bli opphisset, så stopper det liksom opp med en halvstiv en .har vært hos urolog men etter en samtale mente han at problemet var psykisk.har også testet testosteronen,det var i orden.hvordan i allverden skal jeg klare å la være å tenke på ereksjonen når jeg kjenner at blodet ikke kommer ordentlig ut.jeg tror det ville hjulpet meg hvis jeg kunne bli overbevist om at det ikke er no fysisk i veien.tror du potens medisiner ville fått meg inn på rett spor igjen?savner den ordentlig harde ereksjonen. 0 Siter
Gro Isachsen, Sexolog Skrevet 13. november 2007 Skrevet 13. november 2007 Går ut fra at urologen tok de nødvendige tester da du ble utredet for om det var noe fyisisk galt. Siden han ikke fant noe, vil jeg tro det hele sitter i det øverste hodet, ikke det nederste. For å få et bere bilde kunne jeg selvsagt tenkt meg å spørre deg om du får full ereksjon noen gang, for eksempel når du onanerer, eller om ereksjonssvikten bare gjør seg gjeldende under parsex.? Ereksjonen må være det mest følseomme området i livet for en mann. Den er så utrolig avhengig av både full fysisk avslapning, samtidig med at den krever fysisk og psykisk spenningsoppbygging. Dersom ereksjonen har sviktet noen ganger er det svært mange som får nederlagstanker og begynner å koble inn tankene i stedet for nytelse når de har sex. Hos deg virker det som om disse tankene dreier seg om blodet kommer langt nok ut i penis. Det virker også som om du kan tidfeste når ereksjonssvikten startet, fra den gangen du frøs. Kulde virker slik at penis trekker seg opp og innover i kroppen, men jeg har ikke vært borti at ereksjonen da har blitt permanent borte uten at det har utviklet seg til koldbrann og det ville gitt andre mer alvorlige problemer i tillegg. Selvsagt kan du prøve et av potensmidlene bare for å se om det kan hjelpe. Foreslår at de tar opp problemet ditt med fastlegen din og får den nødvendige helsesjekken før du får et potensmiddel. Har du imidlertid et dårlig forhold til sex av en eller annen grunn, eller at potensproblemene dine har satt seg så fast at du har blitt svært usikker i seksuelle situasjoner, bør du i tillegg få hjelp fra en sexolog slik at du får snudd en slik oppfatning og du føler deg trygg når du skal ha sex. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.