Gå til innhold

Utro ... kanskje

Gjest så klar nå - så veldig klar !

Anbefalte innlegg

Hvilket valg ? Om han vil bo sammen med en utro kone eller ikke ?

Jeg legger ikke fram noen forsvarstale. Jeg konstaterer fakta og for meg er det ille nok. Han har vært syk lenge, og jeg ønsker ikke å gjøre ham sykere igjen da dette går ut over resten av familien. Hadde jeg visst at jeg kunne snakke med ham uten at det medfører problemer for ham eller resten av fam/dvs barna så hadde jeg gjort det. Jeg har ventet og ventet i mange år nå og jeg burde sikkert ha tålmodighet og vente til han blir frisk for så å gjøre dette åpent og ærlig, men årene går for meg og sjansene byr seg ikke så ofte (!!!) og hva om han aldri blir frisk...

"Hvilket valg ? Om han vil bo sammen med en utro kone eller ikke ? "

Ja, bare les hvordan du beskriver mannen og situasjonen. Jeg har all mulig forståelse for dine følelser og lengsel, for all del.

Jeg bare lurer på om mannen din hadde likt at du fortsatt blir værende hos han om han visste hva slags følelser og tanker du har om han og forholdet.

Ønsker han at du holder ut for hans skyld?

Jeg ville følt det svært uverdig om mannen min følte at han måtte holde ut med meg for min skyld. Jeg ville ønsket at han flyttet isteden.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/290519-utro-kanskje/page/2/#findComment-2337390
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...