Gå til innhold

kald "vind" på leggen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mer ubehagelig enn godt. Men det kommer vel av at jeg ikke vet hva det skyldes....

Jeg synes ofte kroppen har rare fornemmelser, som jeg ikke legger veldig vekt på. For eksempel: av og til brenner/stikker det midt oppå stortåa. Uten foranldning. Men jeg har oppdaget at det kan skje hvis jeg stresser, eller "tenker stressa". Så da blir det en påminnelse om å gire ned.

Jeg synes ofte kroppen har rare fornemmelser, som jeg ikke legger veldig vekt på. For eksempel: av og til brenner/stikker det midt oppå stortåa. Uten foranldning. Men jeg har oppdaget at det kan skje hvis jeg stresser, eller "tenker stressa". Så da blir det en påminnelse om å gire ned.

Ok, jeg skal følge med om det gir seg når mitt stress gir seg. Takk for dine tanker :)

Annonse

Sikkert bare ei katt som går igjen og som gnir seg inntil foten din (sånn som bare katter kan..). :-D

:) Katta mi fra barndommen kanskje? hehe. Neida, men det er så merkelig rart å kjenne den følelsen. Flere ganger hver kveld på samme leggen. Jaja....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...