Sigourney Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Var hos dr på mandag pga smerter i undelivet. Legen konstanterte at jeg hadde 2 (TO) rifter i mellomkjøttet. Fikk resept på 500 mg KLACID og time hos dr om en uke. Neste dag, på jobb, ble jeg i dårlig form utover dagen med skjelving, svimmelhet og feber. Dro på sykehuset umiddelbart etter endt arbeidsdag og kom inn til sjekk hos den mest brutale legen jeg har vært borti. Nå snakker vi om et område som er ganske følsomt, som er hovent og for tiden veldig vondt. Han "dykket inn" uten forvarsel og strekte ut huden rundt hele åpningen. Skjønner at dette kunne vært nødvendig, men han var mye røffere i behandlingen enn legen som undersøkte meg dagen før. Han gikk direkte til stolen sin og satte seg ned mens dama som var med inn måtte trøste meg. Jeg knakk helt sammen og sto og brekte meg. (Kan da også legge til at jeg var utsatt for overgrep når jeg var 17) I alle fall... Dr fant at jeg hadde fått en betennelse og at jeg i tillegg til KLACID burde begynne på 400 mg FLAGYL 3 ganger om dagen. Han skrev også ut en resept på pinex forte og gav meg ny time hos dr dagen etter. Jeg stilte opp, men denne gangen grudde jeg meg noe grusomt. Heldigvis var det ikke samme dr som dagen før, men nå begynte de å snakke om at jeg kanskje hadde fått en infeksjon lengre inn også. Problemet er at de ikke kan gå inn å se, da dette er ganske smertefullt. Fikk også beskjed om at denne plagen kunne bli kronisk og at de sikkert måtte skjære rent og sy sammen, men dette kan ikke gjøres så lenge jeg har en infeksjon. Virket som om dr begynte å bli litt rådvill ang hva som burde gjøres, men ble sendt hjem med beskjed om å fortsette på tablettene jeg hadde fått og time neste dag. Kom tilbake neste dag, tok en CRP, fikk beskjed om å slutte med medisinene jeg gikk på da disse ikke skulle ha vært brukt i utgangspunktet. Fikk istedet resept på Canesten (engangspille) da de trodde jeg kunne ha en soppinnfeksjon i tillegg. Så skulle jeg ta beskjed om jeg blir syk igjen og hvis ikke skulle jeg komme tilbake på tirsdag for ny sjekk. Nå må jeg si jeg grur meg veldig til dette, og at de kankje må sy det (bruker i så fall spinalbedøvelse) Det virker som om legene slettes ikke er enige og jeg er lei, etter å ha brukt godt over 1000 kr på 4 dager på legetimer og medikamenter som jeg visstnok ikke trengte alikevel. Og hva om jeg blir dårlig, og taes imot av dr brutal? Kan jeg be om å få en annen? Jeg har vært borti mye, men dette synes jeg er grusomt, at man blir redd for å dra til legen i en alder av 26. Grur meg til tirsdagen, og lurer egentlig på om det er noen som vet måter å få dette til å heale raskere. Har sett det har vært snakk om å bruke hemoridekrem mot analfissur, men er usikker på om dette er lurt i mitt tilfelle. Har sett på riftene i speilet, og det er fremdeles hovent(riftene ser ganske dype ut). Kan vel legge til at dette problemet har vart i snart 14 dager nå. Håper noen har forslag å komme med. Dusjer underlivet med varmt vann hver gang jeg har vært på wc, og tørker forsiktig med føneren. PS: Beklager at dette er litt tunglest:P Ville bare få ut frustrasjonen raskest mulig. På forhånd takk. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/290540-rifter-i-underlivet-djevelens-dr/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.