Gå til innhold

Nå snør det her !

Anbefalte innlegg

Ps! Eg har slutta før og, men da begynte eg igjen etter 10 år!

Eg syntes det er lett å slutte hvis du vil, men det er _enda_ lettere å begynne igjen!

Har du tenkt å slutte ?

hadde såå lyst og klarte det nesten, men så kom sommerferien og campingliv..... Hadde til da hatt kun en røyk pr dag siste to ukene før ferien.....Klarte ikke legge vekk den siste. Gikk på champix også!! :( Tiden kommer nok snart for nytt forsøk, jeg har aldri klart å slutte før.

Fortsetter under...

• Svar 73
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• pekkaline

9

• Sofline

4

• meg__123!

4

• hidi, the scorpion

4

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Populære dager

Det blir snø og glatt i London og. Eneste forskjellen er at ingen har vinterdekk eller tenker på å tilpasse farten og det blir total kaos hver gang :-/

Du trenger ikke dra lenger enn til Danmark for å oppleve det kaoset om vinteren. Danskene blir like overraskede hver gang det snør. Som nordmann synes jeg det er komisk når skoler lukker, alle tog avlyses og det advares mot "snefykning" på værmeldinga, og veldig irriterende når man skal rekke et fly og veiene ikke er måkt fordi det blir for mye når det har falt 10 cm snø.

Annonse

hadde såå lyst og klarte det nesten, men så kom sommerferien og campingliv..... Hadde til da hatt kun en røyk pr dag siste to ukene før ferien.....Klarte ikke legge vekk den siste. Gikk på champix også!! :( Tiden kommer nok snart for nytt forsøk, jeg har aldri klart å slutte før.

Før eller siden så klarer du det!

Det vedder eg en million på ! :-)

Nei, koffor spør du om det ?

Skreiv litt lenger nede her at eg kom fra Sogn & Fjordane, "møringane" kommer vel fra Møre & Romsdal fortsatt...? :-)

Åkkei, så ikke innlegget ditt lengre nede. Syntes bare du beskrev været påfallende likt været vi har her akkurat nå ;-) Hjelper kanskje at det er nabofylker:)

Det blir snø og glatt i London og. Eneste forskjellen er at ingen har vinterdekk eller tenker på å tilpasse farten og det blir total kaos hver gang :-/

8 februar så snødde det her,, og det var totalt kaos... det er 2000 på mannen min sin jobb,, bare 1/3 møtte opp... og aldri har jeg sett så mange barn og voksne i gaten som denne dagen. det var skole og barnehagefri, og voksne måtte jo være hjemme og passe barna... he he..

rektor på skolen mailet meg dagen etter og spute om jeg syntes det var ratt at skolen var stengt da det kom snø,, siden jeg var fra Norge :-)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...