Gjest fortvilet22 Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Det er vondt å ha sex med kjæresten min, det gjør meg så fortvilet:( Vi har vært sammen snart et halvt år nå, prøvde å ha sex i begynnelsen av forholdet, men det gjorde vondt for meg (altså fysisk), så vi bestemte oss for å vente litt med "ordentlig" sex og heller kose og gjøre andre ting. Og det har vi gjort og det er veldig deilig, men jeg (vi) vil gjerne prøve the real ting også. Så i kveld prøvde vi det men det var fortsatt vondt, ikke godt i det hele tatt:( Og i dag _prøvde_ vi virkelig, langt forspill, glidekrem, kommunikasjon, osv, likevel gikk det ikke bra:( og det er jo såklart dumt for oss begge, kjæresten min synes også det er veldig leit at han gjør meg vondt når det er noe så intimt som sex. Jeg tenker også at det kanskje kan være noe fysisk med meg? Han er den første sexpartneren min, og jeg vet egentlig ikke hvor vondt det "skal" gjøre de første gangene, men kan aldri tro det er meningen å gjøre så vondt. han er kanskje litt over gjennomsnittet, men det skal jo kunne komme et barn ut der, da må det jo være plass til en penis! (Og så er det det at jeg gjerne vil dele dette med han, som en positiv og fin opplevelse. Jeg har hatt en ganske fæl høst med sykdom i nærmeste familie, og han har vært der for meg hele tiden, til tross for at jeg til tider har vært ganske hysterisk, alltid satt mine behov først. Jeg vil så gjerne vise fysisk hvor glad jeg er blitt i han og hvor mye jeg setter pris på han ved å ha sex, men jeg klarer ikke og det er frustrerende. (Jeg er også bittelitt redd for at hvis dette ikke bedrer seg vil han kanskje slå opp.. Ikke det at jeg har noen grunn til å tro det altså, men jeg tenker som så at det er vel grenser for hvor mye grining en mann orker, og når også noe så naturlig som sex er komplisert, ja, da...) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/290596-vondt-%C3%A5-ha-sex/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofline Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Jeg synes i hvert fall samleie gjorde vondt de første gangene. Det var bare å bite i seg smerten. Og husk på at det ikke er behaglig å føde, siden du nevner det skal kunne komme ut et barn. Men det finnes også en sykdom som gjør det utrolig smertefullt å ha samleie, starter med "v", sikkert andre her som vet hva jeg mener. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/290596-vondt-%C3%A5-ha-sex/#findComment-2333177 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fortvilet22 Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Jeg synes i hvert fall samleie gjorde vondt de første gangene. Det var bare å bite i seg smerten. Og husk på at det ikke er behaglig å føde, siden du nevner det skal kunne komme ut et barn. Men det finnes også en sykdom som gjør det utrolig smertefullt å ha samleie, starter med "v", sikkert andre her som vet hva jeg mener. og her har jeg ventet så lenge med håp om at det kanskje skulle bli bedre når vi kjente hverandre litt bedre.. haha, nesten litt komisk. det er vel sikkert bare jeg som er pingle da:( Skal prøve å late som det ikke gjør vondt (han stopper nemlig når han merker at jeg får vondt) til det går over.. Som med andre ting, må vel bli verre før det bli bedre. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/290596-vondt-%C3%A5-ha-sex/#findComment-2333181 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 og her har jeg ventet så lenge med håp om at det kanskje skulle bli bedre når vi kjente hverandre litt bedre.. haha, nesten litt komisk. det er vel sikkert bare jeg som er pingle da:( Skal prøve å late som det ikke gjør vondt (han stopper nemlig når han merker at jeg får vondt) til det går over.. Som med andre ting, må vel bli verre før det bli bedre. Er det selve inntrengingen som gjør vondt? Altså det at han vider deg ut på en måte? Hvor mange ganger har dere prøvd da? Det Sofline tenker på heter vaginisme og går på at kvinnens muskler i underlivet spenner seg så kraftig at det er vondt bare å få inn en blyant. Klarer du å få inn en finger når du er alene? Tampong? Prøv selv å bruk litt og litt tykkere ting (flere fingre f.eks.) og se om det går bra? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/290596-vondt-%C3%A5-ha-sex/#findComment-2333198 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fortvilet22 Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Er det selve inntrengingen som gjør vondt? Altså det at han vider deg ut på en måte? Hvor mange ganger har dere prøvd da? Det Sofline tenker på heter vaginisme og går på at kvinnens muskler i underlivet spenner seg så kraftig at det er vondt bare å få inn en blyant. Klarer du å få inn en finger når du er alene? Tampong? Prøv selv å bruk litt og litt tykkere ting (flere fingre f.eks.) og se om det går bra? Ja, det er vondt når han trenger inn i meg og når han er inni meg.. Og det er ikke bare litt ubehagelig, men vondt! Tror ikke det er det at jeg har den sykdommen, for jeg har brukt tamponger og andre "ting" inni meg. Men jeg synes egentlig at det også har vært litt ubehagelig, jeg. Ikke en blyant kanskje, men tampong, ja. Jeg er vel bare altfor ømfintlig da! Uff, nå føler jeg med skikkelig dum, vi har venta så lenge til ingen nytte, så det er bare jeg som må skjerpe meg:( Dumt for kjæresten min også, nå må jo han gjøre meg vondt for at det skal bli bedre, og det er nok ikke helt greit for han nei:( 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/290596-vondt-%C3%A5-ha-sex/#findComment-2333320 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Ja, det er vondt når han trenger inn i meg og når han er inni meg.. Og det er ikke bare litt ubehagelig, men vondt! Tror ikke det er det at jeg har den sykdommen, for jeg har brukt tamponger og andre "ting" inni meg. Men jeg synes egentlig at det også har vært litt ubehagelig, jeg. Ikke en blyant kanskje, men tampong, ja. Jeg er vel bare altfor ømfintlig da! Uff, nå føler jeg med skikkelig dum, vi har venta så lenge til ingen nytte, så det er bare jeg som må skjerpe meg:( Dumt for kjæresten min også, nå må jo han gjøre meg vondt for at det skal bli bedre, og det er nok ikke helt greit for han nei:( Kanskje du selv skal prøve litt på egenhånd først så du blir litt mer utvidet til han skal inn? Evt. om han kan prøve med en og en finger. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/290596-vondt-%C3%A5-ha-sex/#findComment-2333330 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fortvilet22 Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Kanskje du selv skal prøve litt på egenhånd først så du blir litt mer utvidet til han skal inn? Evt. om han kan prøve med en og en finger. Ja, kan jo prøve med fingre litt til, men det har vi egentlig gjort altså.. Kan jo hende vi kan prøve med andre litt større ting også for å "venne meg til det". Det er bare litt frustrerende, hvorfor kan jeg ikke bare være "normal" isteden for at jeg (vi) må bruke så lang tid for å venne meg til noe som egentlig er helt naturlig! Jeg overdimensjonerer nok litt dette her, men jeg har mistet litt perspekitvet pga er i en vanskelig periode og så klarer jeg ikke ha sex en gang! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/290596-vondt-%C3%A5-ha-sex/#findComment-2333452 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Ja, kan jo prøve med fingre litt til, men det har vi egentlig gjort altså.. Kan jo hende vi kan prøve med andre litt større ting også for å "venne meg til det". Det er bare litt frustrerende, hvorfor kan jeg ikke bare være "normal" isteden for at jeg (vi) må bruke så lang tid for å venne meg til noe som egentlig er helt naturlig! Jeg overdimensjonerer nok litt dette her, men jeg har mistet litt perspekitvet pga er i en vanskelig periode og så klarer jeg ikke ha sex en gang! hei. jeg hadde det også sånn i begynnelsen. men det som var problemet mitt, var at jeg ikke klarte å slappe av... jeg har vært sammen med kjæresten min i over 2år og det gjør fortsatt litt vondt når han skal inn i meg... men ikke så vondt som før! mitt råd er at dere bør bruke lang tid på at han går inn i deg... før så brukte vi nesten 15 min på at han skulle komme ordentlig inn i meg... ta dere god tid og prøv å slappe av så godt som mulig! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/290596-vondt-%C3%A5-ha-sex/#findComment-2337509 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.